הארי פוטר בדרך ליוניברסל סטודיו

קולנוע
חדשות מרעישות למעריצי סרטי "הארי פוטר" וקוראי ספרי הפנטזיה שעליהם מתבססים הסרטים, יוניברסל סטודיו מתכננים לבנות מתקנים חדשים המוקדשים לעולמם של הקוסמים, החל מבית הספר לקוסמים הוגוורטס ועד לאטרקציות שונות ומפתיעות.

הארי פוטר בדרך ליוניברסל סטודיו
הארי פוטר בדרך ליוניברסל סטודיו

תמיד רציתם לבקר בעולמו הקסום של הארי פוטר ולא יכולתם?, כי בקרוב תוכלו לעשות זאת. אולפני יוניברסל סטודיו חושבים שהגיע הזמן להודות לצופים ולמעריצים הרבים המכורים לסדרת הסרטים "הארי פוטר" אשר מבוססים על ספריה המצליחים של הסופרת ג'יי קיי רולינג אשר הביאה לתודעת העולם את ספרי הפנטזיה "הארי פוטר" שמהר מאוד הפכו להצלחה גדולה בכל העולם.

למעריצים וחובבי ספרי הפנטזיה אשר רוצים להיחשף לעולמו המופלא של הארי פוטר בקרוב יוכלו לעשות זאת, על-פי דיווחים חדשים אולפני יוניברסל סטודיו הממוקמים בהוליווד שבקליפורניה, הודיעו כי הם מתכננים להחליף את המתקנים הישנים בחדשים ובניהם מתקן שלם שיוקדש לעולמו של הארי פוטר.



הוגוורטס, בדרך ליוניברסל סטודיו

אחד הדברים המוצלחים שהסופרת ג'.ק. רולינג הצליחה להביא מספרי הפנטזיה "הארי פוטר" הוא עולמו הקסום של "הארי פוטר" שרבים מאותם חובבי הספרים ומעריצי סרטים רוצים לבקר בו. ומי לא רוצה לבקר בבית הספר הוגוורטס?, בהיער האסור - הוגסמיד, בסמטת דיאגון? או אפילו סתם לצפות במשחק קווידיץ'. כל זה בהחלט יקרה בקרוב כאשר אולפני יוניברסל סטודיו יחלו בתהליך בניית המתקנים החדשים.

יוניברסל סטודיו ניסו בעבר להוציא לפועל את הפרויקט, אך לאחר דיונים ממושכים הוחלט להקפיא את הפרויקט עד להשגת התקציב. עלות הפרויקט מתחילת הפיתוח ועד סופו מוערך בכ-500 מיליוני דולרים שרובם יושקעו במתקנים החדשים של "הארי פוטר". בין היתר דווח כי יוניברסל יבנו כ-2.000 מתקנים נוספים על חשבון המתקנים הישנים וכאלה שיצאו מכלל שימוש.

על-פי נציג מטעם יוניברסל סטודיו, המתקנים של "הארי פוטר" יעניקו חוויה בלתי נשכחת שתכלול מבנה גדול של בית הספר הוגוורטס שיהיה למתקן המרכזי. בהתבסס על הדיווח יוניברסל סטודיו צפויים להתחיל את הפרויקט בסוף קיץ 2013, אך לא דווח על צפי הפרויקט, כך שנצטרך לחכות ולראות איך הפרויקט יתקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הארי פוטר בדרך ליוניברסל סטודיו
סרטים בקולנוע