האחים וורנר רוצים את זאק סניידר

קולנוע
אולפני האחים וורנר וחברת הקומיקס DC אשר אחראים על הפקת הסרט "ליגת הצדק", רוצים את זאק סניידר כבמאי הסרט בתנאי שסרטו הקרב לבוא "סופרמן: איש הפלדה" יהפוך להצלחה מסחרית, האומנם?.

האחים וורנר רוצים את זאק סניידר
האחים וורנר רוצים את זאק סניידר

בקיץ הקרוב יגיע אלינו סרטו המצופה של זאק סניידר "סופרמן: איש הפלדה", כידוע, הרבה חובבי קומיקס ומעריצי דמותו של סופרמן מצפים בכיליון עיניים לסרט, אך מי שבאמת להוט לבואו הם אולפני האחים וורנר. ולמה אתם שואלים?, הסיבה היא שהאולפנים מחפשים במשך זמן כה רב במאי לסרטם "ליגת הצדק" שאמור להגיע אלינו ב-2015. כדי להתחיל בהפקת הסרט, האחים וורנר מעדיפים במאי מוכר ואיכותי בעבודתו, לשם כך הם החליטו כי האדם הראוי ביותר לתפקיד הוא זאק סניידר, אך כל זה יקרה כאשר סרטו "סופרמן: איש הפלדה" יזכה להצלחה הן בביקורות והן בקופות.

האדם שהיה המתאים ביותר להפיק את סרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק" הוא כריסטופר נולאן שלאחרונה אישר כי הוא לא יביים את הסרט, ולכן סניידר הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר, ובמיוחד אם אולפני האחים וורנר ירצו לעבוד על-פי לוח הזמנים התואם את מסגרת הזמן המוקצב להפקת הסרט. נכון לעכשיו סניידר במתח רב מהסיבה היחידה שהוא לא יודע אם הצופים יתחברו לדמויות השונות ואם יאהב את הסרט, שיכול להיות שיהפוך לעוד סוג של אכזבה בעיני רבים. וזאת הסיבה שבגללה סניידר חשף מעט מעלילת הסרט בטריילרים אשר שוחררו עד כה.

הדיווח הגיע מהמגזין "אמפייר" בו דווח כי סניידר יקבל את תפקיד הבמאי של הסרט "ליגת הצדק" בתנאי שסרטו "סופרמן: איש הפלדה" יהיה להצלחה אדירה. סניידר אשר התראיין למגזין סיפר "הכל בגדר שמועות, אבל לא הייתי מתנגד לכך".

הסרט "סופרמן: איש הפלדה" כאמור צפוי להגיע בעוד כחודשים לבתי הקולנוע בארץ ובעולם, ועד אז כל שנותר לעשות הוא להמתין בסבלנות ובינתיים לצפות בטריילר החדש אשר פורסם לאחרונה.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האחים וורנר רוצים את זאק סניידר
סרטים בקולנוע