"סטפ אפ 5" בדרך?

קולנוע
בדיוק כשחשבנו שזה נגמר, התבשרנו אחרת, סדרת הסרטים "סטפ אפ" כבר כוללת ארבעה סרטים בניהן פחות מצליחים וכאלה שיותר, אבל איך תגיבו בזמן שיאמרו לכם שהולכים להפיק עוד אחד כזה?.

"סטפ אפ 5" בדרך?
"סטפ אפ 5" בדרך?

כמעט קשה להאמין שעברו שבע שנים מאז הסרט הראשון "סט אפ" אשר הגיע אלינו ב-2007, סרט אשר הצליח לסחוף מעריצים רבים מרחבת הריקודים. הכל התחיל עם צמד השחקנים צ'אנינג טייטום וג'נה דוואן-טייטום שמאותו הרגע שנפגשו על סט הצילומים הם ידעו שלעולם הם לא יפרדו.

בסרט השני בסדרת סרטי "סטפ אפ", צ'אנינג טייטום הופיע בסצנות בודדות אשר איכזבו אותנו לא מעט, אך עם זאת הוא הוחלף בשחקנים חדשים אשר הפכו להצלחה מסחררת בן רגע. אותם שחקנים שכיכבו בסרט השני התאחדו גם לשלישי עם יותר אקשן ברחבת הריקודים. ואז הגיע הסרט הרביעי "סטפ אפ 4" אשר הגיע אלינו בשנה שעברה. אותו סרט לא היה מוצלח במיוחד עם כי הרגשנו תחושת מצוי, אומנם היו קטעים טובים עם כמה שחקנים טובים מהסרטים הקודמים, אבל זה כבר הגיע לשלב שבו רבים אמרו "כמה עוד אפשר?", עלילה שחוזרת על עצמה ואותו רעיון שנשאר עם שינויים מינימליים.

יש שיאמרו שאלו חדשות טובות וכאלה שלא, אבל בקרוב הם חוזרים שוב בסרט חמישי!, "סטפ אפ 5" בשמו הזמני שכמובן יהפוך לשם הרשמי כי כבר ידוע שנגמרו להם שם הרעיונות. סקוט ספיר אשר ביים את הסרט הרביעי "סטפ אפ 4" ככל הנראה יחזור לביים את הסרט החמישי בתקווה שיהיה לאחרון. הבמאית והכוריאוגרפית טריש סיה כבר שמה עין על הסרט ועל-פי מקורות שונים ייתכן והיא תביים את הסרט ואף תהיה אחראית על הכוריאוגרפיה.

זה מה שהיה לנו בשנה שעברה עם הסרט הרביעי



עד כה לא פורסמו פרטים לגבי השחקנים המשתתפים בסרט, אך נרמז כי צ'אנינג טייטום והשחקנים השונים אשר כיכבו בסרטים הקודמים יתאחדו לסרט החמישי "סטפ אפ 5" אשר צפוי להגיע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סטפ אפ 5" בדרך?
סרטים בקולנוע