אחרי תשע שנים: "דודג'בול 2"

קולנוע
זוכרים את סרט הקומדיה "דודג'בול: תפוס ת'חיים בביצים" מ-2004?, כי כעת אולפני פוקס המאה ה-20 הודיעו על הפקת סרט ההמשך דודג'בול 2".

אחרי תשע שנים: "דודג'בול 2"
אחרי תשע שנים: "דודג'בול 2"

מדיווחים חדשים עולה כי אולפני פוקס המאה ה-20 יפיקו את סרט ההמשך לקומדיה המצליחה משנת 2004 "דודג'בול: תפוס ת'חיים בביצים". חשבנו שזה יקרה מוקדם, אולי כשנה לאחר שהסרט הראשון יצא, אבל לחכות 9 שנים?, בהחלט הזוי, כנראה שנגמרו הרעיונות לסרטים חדשים. אותו הדבר קרה גם בתחילת השנה כאשר אולפני פרמאונט הודיעו על הפקת סרט ההמשך "והרי החדשות: האגדה ממשיכה" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש דצמבר 2013.

כזכור, הסרט "דודג'בול: תפוס ת'חיים בביצים" גולל את סיפורו של פיטר (ווינס ווהן) בעל מכון כושר צנוע שאליו מגיעים כל האנשים הדחויים והלא מקובלים, בעוד שוייט גודמן (בן סטילר) בעל מכון הכושר המתחרה לו, מנסה לקנות את מכון הכושר שלו. מאחר ומצבו הכספי של פיטר אינו מאפשר לו לתחזק את המקום, הדרך היחידה להציל את המכון היא במשחק מחניים כאשר הקבוצה המנצחת זוכה בכ-50 אלף דולרים. הסרט אומנם זכה לביקורות מעורבות ממבקרי הקולנוע השונים, אך עם זאת הוא גרף כ-167 מיליוני דולרים מעל המצופה.

על-פי ההוליווד ריפורטר אולפני "רד אוור פילמס" (חברת ההפקה בבעלותו של בן סטילר) ופוקס המאה ה -20 משתפים פעולה בהפקת סרט ההמשך. לתפקיד התסריטאי את שכרו את שירותו של קליי טרבר אשר כתב את תסריט הסרט "לעולם אל תשחקו עם זרים" בשיתוף עם ג'יי ג'יי אברהמס ("סטארטרק").

ולמי ששכח במה מדובר:



על-פי מקורות שונים העלילה מקבלת תפנית בלתי צפויה לאחר שמגיעה קבוצה חדשה המאיימת על קבוצתו של ווינס ווהן. נכון לרגע זה לא ידוע מתי יחלו צילומי הסרט או מידע על השחקנים שיככבו בו, אך כאשר יפרסמו נוסף בנוגע לכך, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אחרי תשע שנים: "דודג'בול 2"
סרטים בקולנוע