נמצא במאי ל"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
לאחר שליהק את ווסלי סנייפס לסרטו ה"בלתי נשכחים 3", סילבסטר סטאלון החל בחיפושים אחר במאי לסרט, ואחרי זמן קצר הוא הצליח למצוא את הבמאי פטריק יוז אשר יביים את הסרט.
.
נמצא במאי ל"בלתי נשכחים 3"
נמצא במאי ל"בלתי נשכחים 3"

רק לפני שבוע סטאלון ליהק את חברו משכבר הימים - ווסלי סנייפס אשר שוחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה כשנתיים ושמונה חודשים בכלא. לאחר שסנייפס מצא את ייעודו, סטאלון החליט שהגיע הזמן למצוא במאי לסרט. אחרי חיפושים רבים סטאלון מצא לנכון לשכור את שירותיו של האוסטרי פטריק יוז שעד כה ביים רק סרט אחד. אותו סרט שביים היה מותחן הפשע "רד היל" אשר יצא לאקרנים בשנת 2010. משום מה הסרט לא זכה להצלחה, כך שאנחנו לא בטוחים שסטאלון עשה עבודה טובה בבחירת הבמאי וזאת למרות שהיה לו מגוון רחב ועצום של במאים מוכרים ומצליחים.

פטריק יוז החל את דרכו בבימוי סרטים קצרים אשר הובילו לסרטו הארוך הראשון והאחרון עד כה "רד היל", מלבד זאת, הוא גם זכה בפרסים עבור פרסומות שונות אשר אותם הפיק למותגים גדולים כמו; הונדה - אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, לחברת שוופס המייצרת משקאות גזוז טרופיים ואף לקונסולת המשחקים של חברת סוני פלייסטיישן.

כאמור, הסרט "בלתי נשכחים 3" יהיה סרטו השני של פטריק יוז שיכנס לרקורד הדל שלו, למרות חוסר ניסיונו ועוד כשמדובר בסרט גדול שכזה, אנחנו מקווים שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר בתקווה שלא יהרוס את ההזדמנות שלו כבמאי ולנו (הצופים) את הציפיות לסרט שאליו מתאחדים בפעם השלישית הכוכבים הגדולים שעליהם גדלנו.

הטריילר מסרטו של יוז "רד היל", האם סטאלון עשה את הבחירה הנכונה?.



עד כה ידוע שפטריק יוז יהיה אחראי על בימוי הסרט "בלתי נשכחים 3" כרגע לא ידוע מי יכתוב את התסריט למרות שסטאלון עשה זאת עד כה. לגבי השחקנים לא ידוע אם יצטרפו חדשים או וותיקים, אך נכון לכתיבת שורות אלו השחקנים אשר יככבו בסרט הם; סילבסטר סטאלון, ווסלי סנייפס, ג'ייסון סטיית'ם, ג'קי צ'אן, ג'ט לי ודולף לונדגרן. הסרט כאמור עתיד להגיע אלינו ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נמצא במאי ל"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע