שיה לה באף בוגד בארצו?

קולנוע
במאי הסרט "אני מספר ארבע", די.ג'יי. קרוסו נמצא במגעים בימים אלו עם צמד הכוכבים שיה לה באף ורוברט דה נירו לסרטו החדש "ילד המרגל", מותחן המבוסס על סיפור אמיתי.

שיה לה באף בוגד בארצו?
שיה לה באף בוגד בארצו?

עם סרטו החדש, די.ג'יי. קרוסו מנסה לפענח את אחת הדמויות המוכרות לרעה בתולדות הריגול של ארצות הברית. הסרט "ילד המרגל" מבוסס על שישה חלקים ממאמרו של בריאן דנסון אשר פורסם במדינת אורגון בשנת 2011. אותו מאמר עסק בחייו של סוכן CIA אשר בגד בארצו ולמרות שהוא נשלח למאסר, הוא גייס את בנו להמשיך את עבודתו.

קרוסו אשר ידע כי לתפקידים הללו מתבקשים שחקנים מן השורה הראשונה או קרובים לה, מנסה בימים אלו ללהק לתפקידים הראשיים את רוברט דה נירו הנחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר של זמננו, ואת שיה לה באף שבעבר שיתף עם קרוסו פעולה בסרט "לכודים ברשת". בהחלט מקווים שהשניים יקחו על עצמם את התפקידים, אבל ההחלטה שלהם תהיה תלויה בתסריט.

הסרט כאמור מבוסס על סיפורו האמיתי של ג'ים ניקולסון שהיה לסוכן CIA במשך 20 שנה, אך בשנת 1996 הוא הורשע בבגידה ובריגול בעמו ועל כך הוא נשלח ל-23 שנות מאסר בכלא הפדרלי תחת אבטחה כבדה. בשנת 2004, בנו הצעיר, נתן ניקולסון אשר נכנס לדיכאון עמוק עקב כישלונו בקריירה הצבאית, הוא החל לחפש נחמה מאביו שישב בכלא הפדרלי שבאורגון. אלא שאז האב רומם את רוחו של בנו כאשר החל ללמדו את שיטות הריגול שלמד ולמעשה הפך את בנו למרגל כדי שימשיך את הריגול.

ואם כבר הזכרנו את שיה לה באף, אז בימים אלו הוא מככב בבתי הקולנוע השונים בארץ בסרטו החדש של רוברט רדפורד "המוצא האחרון" בו הוא מגלם עיתונאי צעיר החוקר פרשייה שקרתה בשנות ה-70. אותה פרשיה מובילה אל שרון סולארז (סוזן סרנדון) אשר הייתה חברה בקבוצה רדיקלית שהתנגדו למלחמת ויאטנם ואף ששדדה בנק באותה השנה לצד חבריה בקבוצה. גם עורך דין אשר יצא לגמלאות (בכיכובו של רוברט רדפורד) היה קשור לאותה פרשייה. כאשר הבולשת הפדרלית נכנסת לתמונה העורך דין מנסה לחמוק מהם ואילו עיתונאי הצעיר מנסה להוכיח את חפותם של השתיים.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שיה לה באף בוגד בארצו?
סרטים בקולנוע