טום הידלסטון במגעים לככב בחידוש ל"עורב"

קולנוע
טום הידלסטון אשר כיכב ב-2011 שובר הקופות "ת'ור", במגעים לככב באתחול המחודש של סרט האימה "העורב" משנת 1994 המבוסס על חוברת קומיקס באותו השם.

טום הידלסטון במגעים לככב בחידוש ל"עורב"
טום הידלסטון במגעים לככב בחידוש ל"עורב"

מדיווחים חדשים עולה כי טום הידלסטון אשר כיכב בשובר הקופות "ת'ור" של השנה שחלפה, נמצא במגעים לגלם את דמותו של אריק דרייבן שאותו גילם בעבר השחקן ברנדון לי, בנו של ברוס לי אשר נהרג בעת צילומי הסרט כאשר נורה בחזהו מכדור אמיתי. עד לא מזמן השחקן הסקוטי, ג'יימס מקאבוי ("פאנץ' 119") הביע את רצונו לככב בסרט, אך כפי הנראה זה לא הולך לקרות.

מדיווחי האתר The Wrap, מפיקי הגרסה החדשה של "העורב" שלחו את הידלסטון למאפרת כדי לבדוק אם הוא יתאים לתפקיד בפאן החיצוני. לאחר התוצאות המעולות, המפיקים היו מרוצים ובשל כך הם עשו לו אודישן ועושה הרושם שהוא גם יעבור אותו. בהחלט ידיעה מרעישה, אך נקווה שהפעם המפיקים לא יחליפו אותו כפי שעשו עם השחקנים הקודמים שהיו אמורים לגלם את התפקידו של אריק דרייבן.

הגרסה המחודשת תבוים על-ידי הבמאי הספרדי פ. חוויאר גוטיירז מתסריטו של קליף דורפמן ("הלוחם"). נכון לכתיבת שורות אלו, צילומי הסרט מתוכננים להיערך עוד השנה. כזכור, "העורב" גולל את סיפורו של אריק דריירבן אשר נהרג על-ידי חברי כנופיה שהתעללו באשתו ולבסוף רצחו את שניהם. לאחר כשנה מאז המאורע הנורא אריק עולה מקברו ומתחיל לנקום באותה כנופיה שהרגה אותו ואת אשתו. הסרט מבוסס על חוברת הקומיקס באותו השם אשר נכתבה על-ידי ג'יימס או'בר בשנות ה-80 המאוחרות.

ואם כבר הזכרנו את "ת'ור", בקרוב טום הידלסטון יחזור לגלם את דמותו לוקי בסרט ההמשך "ת'ור: העולם האפל" בו הוא חוזר עם צבא האופל להכניע את אחיו החורג ת'ור (כריס המסוורת'). אל מלחמתו האישית יצטרף אויבו החדש של ת'ור, מלקית' (כריסטופר אקלסטון) וזאת כדי להבטיח כי הוא יושמד אחת ולתמיד. אך האם זה הולך לקרות?.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טום הידלסטון במגעים לככב בחידוש ל"עורב"
סרטים בקולנוע