ג'ייסון ביגס מרחיב את המשפחה

רכילות
לאחר שכיכב בסרט האחרון מסדרת סרטי הקומדיה המצליחה "אמריקן פאי", ג'ייסון ביגס הודיע שהוא מוכן להיות אבא בפעם הראשונה בחייו.

ג'ייסון ביגס מרחיב את המשפחה
ג'ייסון ביגס מרחיב את המשפחה

הכל התחיל ב-1999 כאשר פול וייץ ליהק את ג'ייסון ביגס לסרט "אמריקן פאי" שם כיכב בדמותו של ג'ים לוינשטיין החנון היהודי שאינו מסוגל להשכיב אפילו בחורה אחת. מאותו הרגע ביגס זכה לתהילה והכרה בהוליווד ואף החל לסחוף מעריצים. כעבור שנתיים הוא כיכב גם בסרט השני "אמריקן פאי 2" שם החלה האהבה בינו לבין מישל (בגילומה של אליסון הניגאן). משם הוא המשיך לחתונה ב"אמריקן פאי 3: החתונה" אשר הפך ללהיט יותר משני הסרטים הקודמים לו. ואז בקיץ האחרון הגיע הפתעה ושמה "אמריקן פאי: האיחוד" אשר איחדה את כל החמישה. אלא שהתברר כי לג'ים לוינשטיין (ג'ייסון ביגס) יש ילד בן שנתיים מאשתו מישל. שם עבר תהליך לא פשוט בהתמודדות עם ילדו. אך כעת הוא מוכן לעשות זאת ללא בעיה.

ב-2008 ג'ייסון ביגס התחתן עם השחקנית היפייפיה ג'ני מולן, מאותו רגע ביגס ידעה שהיא האישה של חייו. עם השנים שחלפו לא עלה בדעתו להביא ילד לעולם, אך לאחר הסרט הרביעי "אמריקן פאי: האיחוד" ובעיקר לאחר כ-5 שנים מאז חתונתו, סוף סוף ביגס הודיע כי הוא רוצה להיות לאב בפעם הראשונה לאחר שרמז כי הוא ואשתו מולן מתכננים להביא ילד בזמן הקרוב.

ג'ייסון אשר התראיין לאחרונה סיפר: "הגענו להחלטה משותפת וזה יהיה הצעד הבא שלנו", סיפר ביגס בהתרגשות. "אנחנו חושבים שחמש שנים מספיקות כדי להבין שהגיע הזמן להביא ילד לעולם, אנחנו מאוד רוצה בזה". ומצידו של ביגס בהחלט רואים שהוא רוצה בזה.



ביגס ואשתו, מתלמד בהנקה
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ייסון ביגס מרחיב את המשפחה
סרטים בקולנוע