הכרזה הרשמית כבר כאן: "ת'ור: העולם האפל"

קולנוע
הסרט המצופה של השנה הוא כמובן סרטם של מארוול "ת'ור: העולם האפל", וכעת, לאחר הרבה סבלנות נחשפה הכרזה הרשמית לסרט, בעוד שהטריילר הרשמי צפוי להגיע בשבוע הבא. יש למה לצפות!.

הכרזה הרשמית כבר כאן: "ת'ור: העולם האפל"
הכרזה הרשמית כבר כאן: "ת'ור: העולם האפל"

לאחר שמארוול קידמו בהרבה כרזות וטריילרים שונים את סרטם הקרב לבוא "איירון מן 3", כעת, סרטו של אלן טיילור "ת'ור: העולם האפל" זוכה להתחדש בכרזה רשמית ובקרוב גם בטריילר ראשון. אולפני וולט דיסני האחראים על הפצתו של הסרט חשפו את הכרזה בעמוד הפייסבוק שלהם ואיתה גם הודעה כי הטריילר הראשון לסרט יפורסם בעוד כשבוע בלבד.



זוהי כרזה רשמית שאחריה לבטח יבואו עוד הרבה כמוה, כאלה המגוונות בדמויות חדשות וצבעוניות. בכרזה שלפנינו מופיע כריס המסוורת' בדמותו של אלוהי הברקים - ת'ור שככל הנראה מביט אל אויבו שככל הנראה יהיה לוקי (טום הידלסטון) אחיו החורג של ת'ור, או מלקית' (כריסטופר אקלסטון) אויבו החזק של ת'ור.

כאמור, סרט ההמשך "ת'ור: העולם האפל" עוקב אחר מעלליו של ת'ור לאחר אירועי "הנוקמים". כאשר ת'ור שוב נאלץ להשיב את הסדר על כנו וזאת לאחר שגזע עתיק ואפל בהנהגתו של מלקית' חומק מהחשכה בחזרה אל היקום המקביל בכוונה להשמידו. מלקית' הוא אחד האויבים החזקים של ת'ור, אך אם הוא ירצה להביס אותו הוא יצטרך לעשות זאת בדרך חכמה במיוחד. בהמשך דרכו של ת'ור וההתמודדות כנגד אויביו, הוא יתאחד מחדש עם ג'יין פוסטר (סקרלט ג'והנסון) אהובת ליבו.

ועד שישוחרר הטריילר הראשון ל"ת'ור: העולם האפל", הבאנו לכם מספר קטעי וידאו חדשים ומלהיבים של "איירון מן 3" אשר יגיע לבתי הקולנוע בארץ בעוד כשבועיים בלבד ב-2 למאי.





סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הכרזה הרשמית כבר כאן: "ת'ור: העולם האפל"
סרטים בקולנוע