זה רשמי: "דקסטר" יורד מהמסכים

טלוויזיה
רשת הטלוויזיה האמריקאית "שואוטיים" הודיעה ביום חמישי כי העונה השמינית של "דקסטר" תהיה העונה האחרונה. ובנוסף שחררה גם קטע וידאו הנותן הצצה על פרק הבכורה שישודר ב-30 ליוני 2013.

זה רשמי: "דקסטר" יורד מהמסכים
זה רשמי: "דקסטר" יורד מהמסכים

הסוף היה ידוע, אך לא חשבנו שזה יקרה כל כך מהר. בקרוב מאוד כל הצופים והמעריצים אשר נסחפו אל תוך עולמו הרצחני של "דקסטר", יאלצו להיפרד ממנו לאחר העונה השמינית ואם כי האחרונה אשר תשודר על מסכי הטלוויזיה. לאחר 7 עונות סוחפות, מרגשות ומלאות מתח, בקרוב העונה השמינית תגיע אל מסכי הטלוויזיה ובסיומה "דקסטר" יאלץ לומר שלום ולא להתראות.

רשת הטלוויזיה "שואוטיים" חשפה קטע וידאו הנותן הצצה חטופה על פרק הבכורה. בקטע הוידאו מופיעים דקסטר (מייקל סי הול) ודברה (ג'ניפר קרפנטר) אשר נפגשים פנים מול פנים בפעם הראשונה מאז הסיום המזעזע של העונה השביעית.



"דקסטר" החלה את שידוריה ברשת הטלוויזיה "שואוטיים" בשנת 2006, ומאז הסדרה נחשבת לאחת הסדרות המצליחות ביותר אשר נוצרו בשנים האחרונות. "דקסטר" סחף אחריו מיליוני מעריצים נלהבים מכל רחבי העולם כבר מהעונה הראשונה. לצערנו העונה השמינית תהיה האחרונה ולבטח גם המותחת מכולן. כך שיש למה לצפות.

עם זאת, רשת הטלוויזיה "שואוטיים" לא תשאיר את מעריצי הסדרה "דקסטר" ביידים ריקות, עם שידור פרק הבכורה של "דקסטר", ישודר גם פרק הבכורה של הסדרה החדשה "ריי דונבון" אשר תשמש כתחליף ל"דקסטר". הסדרה החדשה מגוללת את סיפורו של ריי (ליב שרייבר), פושע ידוע לשמצה אשר פותר את בעיותיהם של האנשים העשירים והמפורסמים ביותר החיים בלוס אנג'לס. מה שבטוח על-פי הטריילר שפורסם בתחילת החודש, הסדרה הולכת להיות הדבר הבא.



פרק הבכורה של העונה השמינית ישודר ב-30 ליוני 2013 רשת הטלוויזיה "שואוטיים" ואצלנו כמספר ימים לאחר מכן הפרק ישודר ברשת הלווין YES. העונה השמינית תכלול 12 פרקים אשר בסיומם נדע מה יעלה בגורלו של השוטר ממשטרת מיאמי והרוצח הסדרתי הנוקם בלילות.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זה רשמי: "דקסטר" יורד מהמסכים
סרטים בקולנוע