צמד השוטרים חוזרים בסרט המשך

קולנוע
"רחוב ג'אמפ 21" שהיה לאחד הסרטים הטובים של 2012 חוזר בסרט המשך, אולפני סוני חשפו לאחרונה כי סרט ההמשך "רחוב ג'אמפ 21 2" יופץ לבתי הקולנוע ברחבי העולם ב-2014.

צמד השוטרים חוזרים בסרט המשך
צמד השוטרים חוזרים בסרט המשך

להודעה הזו חיכינו במשך שנה שלמה, אולפני סוני הכריזו כי סרט ההמשך ל"רחוב ג'אמפ 21" אשר היה לאחד הסרטים המדוברים של 2012, יגיע לבתי הקולנוע השונים ברחבי העולם בקיץ הבא. עוד נאמר כי צמד הכוכבים ג'ונה היל וצ'אנינג טייטום אשר כיכבו כשני שוטרים סמויים ולא יוצלחים, אישרו את השתתפותם בסרט ההמשך.

הסרט "רחוב ג'אמפ 21" מבוסס על הסדרה משנות ה-80 אשר בה כיכב שחקן הקולנוע הנפלא ג'וני דפ שזכה לתהילה וחשיפה כה רבה על תפקידו המופתי בסדרה, שאגב גם זכה להופיע בכמה סצנות בסרט. העלילה של הסדרה גוללה את סיפורם של שני שוטרים סמויים אשר התחזו לתלמידי תיכון כדי לתפוס סוחרי סמים צעירים אשר דרדרו את תלמידי התיכון בו למדו. בניגוד לסדרה, בסרט "רחוב ג'אמפ 21" הדמויות הם יותר מורכבות והעלילה יותר מפותחת ועמוקה, דבר אשר הוביל להצלחה רבה ואיתה סצנות הזויות וקטעים משעשעים של צמד הכוכבים ג'ונה היל וצ'אנינג טייטום.

הסרט "רחוב ג'אמפ 21" זכה להצלחה ופופולריות רבה ברחבי העולם ובארה"ב בפרט, הסרט אמנם לא עשה רושם על המבקרים השונים, אך גרף כ-201 מילוני דולרים, מספיק כדי לשכנע את אולפני סוני להפיק את סרט ההמשך. את הסרט "רחוב ג'אמפ 21" הפיקו כריס מילר ופיל לורד אשר צלחו בעבודת בימוי רהוטה וראויה לשבח. בימים אלו השניים עובדים על סרטם של האחים וורנר "לגו: הסרט", ובעקבות כך, סרט ההמשך "רחוב ג'אמפ 21 2" ידחה במעט.

וכך הכל התחיל

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צמד השוטרים חוזרים בסרט המשך
סרטים בקולנוע