ספרטקוס עונה 3 פרק 9 לצפייה ישירה בחינם!

2013
TV
לא דורגUNRATED

דרמה תקופתית רוויה דם, מין ואלימות, יצירה ויזואלית מרהיבה, מאחוריה עומדים סטיבן ס. נייט והמפיק רוברט טאפרט, המספרת את סיפורו של ספרטקוס ברומא שלפני הספירה, שהופך לגלדיאטור אגדי. סיפורו של ספרטקוס, גלד...

התחבר
צפייה ישירה בסרטים וסדרות הינה למשתמשים רשומים בלבד, ההרשמה חינם!
פנטזיה, פעולה
תגובות
 — לפני 8 שנים
מישהו יודע למה אין קישורים פעילים?
 — לפני 13 שנים
עונה חדשה יצאה!  —  חברה, העונה החדשה יצאה, ואיתה הפרק הראשון.
 — לפני 13 שנים
חדשות רעות מאוד חברים!!!  —  השחקן הראשי אנדי וויטפילד הובחן שוב פעם חולה כאשר המחלה חוזרת לאחר שדווח שהיא הייתה בנסיגה ובעקבות זאת הוא לא יופיע בעונה השנייה אם בכלל תיהיה נוספת בלעדיו:http://www.digitalspy.co.uk/ustv/news/a278056/spartacus-future-uncertain.html
 — לפני 14 שנים
וידאו צאט מה 23 ליולי עם השחקנים  —  הנה הקישור לוידאו צאט שהתקיים ב 23 ליולי עם צוות השחקנים והכותב הראשי של הסדרה. וובמפגש זה עונים השחקנים לשאלות המעריצים ויש התייחסות למוות של וארו ולעוד דברים נוספים. מה שכן יש למה לצפות בשישה פרקי הפריקוול וגם לעונה השניה שהיא תהיה מאלפת מובטח! הנה הקישור תהנו:
 — לפני 14 שנים
הפריקוול מגיע בינואר!!! (6 פרקים)  —  הפריקוול יעסוק בגלדיאטור אחר ובבית בטיאטוס ואת ספרטקוס אנחנו ניראה שם ממש ביקצרה... את הפקת העונה השנייה יחלו מיד בתום סיום ההפקה של המיני סידרה הזו. העונה השנייהצפויה לצאת מאוחר יותר ב2011.
 — לפני 14 שנים
ואיפה ניתן לראות את 6 פרקי הפריקוול?
 — לפני 14 שנים
חדשות לגבי עתיד הסדרה -  —  יצאו 6 פרקי "פריקוול" שיתעסקו בבטיאטוס ואשתו. העונה הבאה תצא באוקטובר, וווייטפילד (ספרטקוס) סיים עם הטיפולים המוצלחים ויחזור לכושר בקרוב.
 — לפני 14 שנים
הסידרה הכי טובה שנוצרה אי פעם  —  סוף סוף משהו אמיתי בלי צנזורה ובלי משחקים, האמת לאמיתה, משחק משובח ובימוי ענק, נקווה להרבה עונות והמשכיות לסדרות כאלה.
 — לפני 14 שנים
לא נכון UntiBanti,  —  הכן תיהיה מיני-סידרה על ספרטקוס עם 6 פרקים עם שחקן אחר בדמותו אבל זה לא מבטל תעונה השניה שתחזור כרגיל ברגע שהשחקן יחלים....המיני סידרה היא רק מכדי למשוך זמן ולהחזיק את הצופים חמים
 — לפני 14 שנים
מומלץ לכולם לראות את הסדרה!  —  אחת הסדרות הטובות ביותר,הרבה יותר מהנה לצפייה משאר הסדרות "הגדולות" שקימות.לגבי עונה שנייה, תהיה עונה שנייה אך היוצרים רוצים לחזור מספר שנים אחורה כאשר ספרטקוס היה עוד ילד צעיר ( שחקן אחר יגלם את דמותו ). בגלל המחלה של השחקן הראשי שמגלם את ספרטקוס בתקווה שבהעונה השלישית הוא יחזור.אם אכן זה יקרה העונה השניה לא תיצא בשנה הקרובות ככה שיש למה לחכות.
טען תגובות נוספות
104
סרטים בקולנוע