ג'יימס וואן יביים את סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7"

קולנוע
לא פחות משבוע דווח כי במאי סרטי "מהיר ועצבני", ג'סטין לין אשר היה אחראי על ארבע סרטי "מהיר ועצבני" דיי מוצלחים, פורש מתפקידו כבמאי סרט ההמשך. כעת, ומדווחים חדשים עולה כי הבמאי ג'יימס וואן נשכר לביים את הסרט השביעי בסדרה.

ג'יימס וואן יביים את סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7"
ג'יימס וואן יביים את סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7"

במהלך קריירתו בו תפקד כבמאי סרטי "מהיר ועצבני" ג'סטין לין נפרד רשמית לאחרונה מהזיכיון שהכניס לכיסו מיליוני דולרים ומשאר הכוכבים אשר הביאו להצלחתם של ארבעת הסרטים שאותם הוא ביים. כעת, ולאחר כ-4 ימים בלבד מאז הודעת פרישתו, אולפני יוניברסל שכרו את שרותיו של ג'יימס וואן אשר היה אחראי על הצלחתו המסחררת של סרט האימה "המסור" אשר הוביל לעוד שישה סרטי המשך מצליחים ואף יותר מצמררים מקודמיו. בעקבות הצלחתו וואן המשיך לעסוק בז'אנר האימה כאשר ביים סרטי מתח ואימה מצליחים כגון "גזר דין מוות" שהיה מותחן סוחף. ואז, באותה שנה (2007) הגיע סרט האימה "דממת המוות" אשר היה לאחד מסרט האימה המצליחים באותם שנים ועסק בז'אנר הבובות כדוגמת זיכיון סרטי אימה הפופולרים "משחק ילדים".

לפני כניסתו של ג'יימס וואן לתפקיד הבמאי, ג'סטין לין התראיין לאתר הדדליין וסיפר: "אני גאה להיות חלק מזיכיון "מהיר ועצבני", את הניסיון שהפקתי אדע להשתמש בעתיד. אך הגיע הזמן שאעבוד גם על דברים חדשים, ואני מאוד שמח שאולפני יוניברסל בחרו לתפקיד הבמאי את ג'יימס וואן".

ג'יימס וואן סיים לאחרונה את עבודת הבימוי על סרטו החדש "The Conjuring" המגולל את סיפורם של משפחה רגילה אשר עוברת לביתם החדש בניו-אינגלנד ומגלה כי מסתתרת בביתם רוח אשר נוקמת בכל דיירי הבית החיים בו בעקבות העבר המחריד שהתרחש בו. הסרט כאמור צפוי להגיע לבתי הקולנוע עוד השנה בחודש יולי.

נכון לרגע זה, צמד הכוכבים וין דיזל ופול ווקר אישרו את חזרתם לסרט השביעי והאחרון בזיכיון המצליח "מהיר ועצבני". עדיין לא נחשפו פרטים נוספים לגבי ליהוקים חדשים, אך נאמר כי בתפקיד הנבל בסרט השביעי יככב אחד השחקנים המוכרים והגדולים בהוליווד. הסרט השישי יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 23 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס וואן יביים את סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7"
סרטים בקולנוע