בראדלי קופר יככב בסרט "לג'יין יש אקדח"

קולנוע
מועמד פרס האוסקר, בראדלי קופר אשר זכה להצלחה כה רבה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק", לוהק לתפקיד ראשי בסרטו של גאווין אוקונור "לג'יין יש אקדח".

בראדלי קופר יככב בסרט "לג'יין יש אקדח"
בראדלי קופר יככב בסרט "לג'יין יש אקדח"

גאווין אוקונור אשר כתב וביים את הסרט "לוחם" שזכה לביקורות נלהבות ולהצלחה גדולה בקופות ברחבי העולם, יביים לראשונה מערבון בשם "לג'יין יש אקדח" הצפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2014. לאחר הרבה דחיות מצידם של שחקנים רבים, התפקיד הראשי ניתן לבראדלי קופר אשר סיים לאחרונה להשתתף בצילומי הסרט "סרינה" בו יככב בפעם השנייה לצידה של ג'ניפר לורנס.

בסוף שנת 2012, שחקן הקולנוע מייקל פאסבנדר לוהק לתפקיד הראשי בסרט "לג'יין יש אקדח", אך לאחר כמספר חודשים הוא הודיע על פרישתו עקב לוח זמנים עמוס. הבעיה המשיכה כאשר לין רמזי שהייתה הבמאית המקורית של הסרט, באופן מפתיעה לא הגיעה ליום הצילומים המיועד, דבר אשר הוביל לדחייתו של הפקת הסרט. לאחר הודעת הפרישה של פאסבנדר מתפקידו, לוהק השחקן הבריטי ג'וד לאו ("תופעות לוואי") שלרוע המזל גם הוא החליט לפרוש מהתפקיד עקב סיבות לא ברורות.

לאחר פרישתה של לין רמזי, מפיקי הסרט "לג'יין יש אקדח" שביניהם נמצאת נטלי פורטמן, החליטו לשכור את שירותיו של הבמאי גאווין אוקונור אשר מצא לנכון ללהק את בראדלי קופר בעקבות הצלחתו בסרט "אופטימיות היא שם המשחק".

הסרט "לג'יין יש אקדח" עוקב אחר ג'יין (נטלי פורטמן), אישה הנשואה לפורע חוק (בגילומו של בראדלי קופר) שביום בהיר נזרק לאישון ביתם כשהוא מחוסר הכרה ובקושי נושם. לאחר המאורע, ג'יין נאלצת לפנות למאהב הראשון שלה כדי שיעזור לה להילחם בכנופיה האכזרית שניסתה להרוג את בעלה.

הסרט "לג'יין יש אקדח" בבימויו של גאווין אוקונור ("גאווה ותהילה") ובהפקתם של חברת הסרטים הזרה "סקוט פיקצ'רס". בסרט יככבו נטלי פורטמן, בראדלי קופר, ג'ואל אדגרטון, רודריגו סאנטורו, ריבר שילדס ועוד. צילומי הסרט מתקיימים בימים אלו בניו-מקסיקו שבארה"ב. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בבכורתו בשנת 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בראדלי קופר יככב בסרט "לג'יין יש אקדח"
סרטים בקולנוע