בנדיקט קמברבאץ' במותחן חדש

קולנוע
גיבור סדרת הטלוויזיה הבריטית המצליחה "שרלוק", הלא הוא בנדיקט קמברבאץ', לוהק לסרט אימה חדש בהפקתו של גיירמו דל טורו.

בנדיקט קמברבאץ' במותחן חדש
בנדיקט קמברבאץ' במותחן חדש

השחקן הבריטי יכול להוסיף סרט נוסף לרשימת הסרטים המצליחים בהם כיכב, בנדיקט קמברבאץ' המככב בסדרת הטלוויזיה המצליחה "שרלוק", לוהק לסרט אימה החדש מבית היוצר של "המבוך של פאן", גיירמו דל טורו אשר היה אחראי על הפקת סרט האימה "מאמה" שאגב יצא לאחרונה לבתי הקולנוע ברחבי העולם. בנדיקט קמברבאץ' לוהק לתפקיד הראשי בסרט שעלילתו עדיין לא נחשפה.

בנדיקט קמברבאץ' אשר נחשב לאחד השחקנים האיכותיים בתעשייה הקולנועית, מצטרף למותחן האימה "Crimson Peak" בו יככב לצידם של ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר"), אמה סטון ("יחידת גנגסטרים") וצ'רלי הונאם ("המלכודת") אשר לוהקו בתחילת השנה. פרטי העלילה לא נחשפו, אך כפי שאנחנו מכירים את דל טורו הוא בטוח יגרום לנו להרבה צמרמורות.

"מדובר בסרט אימה קלאסי עם שילוב של אימה מודרנית", סיפר דל טורו בראיון שנערך השבוע, "כעת מתאפשר לי לשחק עם מוסכמות הז'אנר שאני מכיר ואוהב, וכמובן, אעבוד עם הכללים הישנים".

צילומי הסרט "Crimson Peak" אשר היו אמורים להתחיל בחודש פברואר בשנה הבאה, נדחו מאחר ולוח הזמנים העמוס של דל טורו לא מאפשר זאת, ולכן הפרויקט יתעקב במעט. מצידינו נקווה שדל טורו יחשוף פרטים על עלילת הסרט בהמשך.

נכון לרגע זה, הסרט הבא בו יככב קמברבאץ' הוא "סטארטרק: האויב בתוכנו" ובו מגלם דמות נבל בשם קאן המוביל קבוצת טרוריסטים אשר תוקפת את צי הספינות של האנטרפרייז וזאת על-מנת להשיג נשק להרג-המוני אשר ישתק את כל האנשים החיים על כדור הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בנדיקט קמברבאץ' במותחן חדש
סרטים בקולנוע