ג'וזף קוסינסקי מעדכן על "טרון 3"

קולנוע
ג'וזף קוסינסקי אשר הביא לנו את סרטם של וולט דיסני "טרון: המורשת" ב-2010, החליט לעדכן בפרטים נוספים לגבי סרט ההמשך "טרון 3" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.

ג'וזף קוסינסקי מעדכן על "טרון 3"
ג'וזף קוסינסקי מעדכן על "טרון 3"

ג'וזף קוסינסקי אשר החיה את הקלאסיקה המצליחה משנות ה-80 המקודמות, הלא הוא "טרון", סיפר בראיון לאתר "קולידר" על התקדמותו של הסרט השלישי: "בעוד כשבועיים אקבל את התסריט", סיפר קוסינסקי והוסיף "על התסריט עבדנו במשך כ-4 שנים ואני ממש נרגש לקראת עבודת הבימוי, אני ממש בטוח שהוא יהפוך להצלחה יותר מקודמיו ועוד ניווכח לכך".

"בעיניי התסריט נותן לסרט משמעות חדשה, אני בטוח שהרבה צופים יתחברו אליו". קוסינסקי עוד הוסיף, "אני בסה"כ רוצה לוודא שהסיפור משכנע מספיק כדי לגרום לצופים להתאהב בטרון מחדש".

"הסרטים מן הסוג הזה ממש קשים לעשייה, זה מצריך לפחות שנתיים עד שלוש כדי ליצור משהו מבריק, ולכן לקח לנו כ-4 שנים לפתח את התסריט". לגבי שם הסרט קוסינסקי אמר: "בנתיים השם הוא "טרון 3", אבל כבר יש לנו כמה רעיונות מעולים לשם חדש".

מלבד ההכנות לקראת הסרט השלישי "טרון 3", קוסינסקי עובד בימים אלו על הפנישים האחרונים לסרטו המבטיח "אבדון" מז'אנר המדע בדיוני ובו מככבים שני כוכבים גדולים מתעשיית הקולנוע, הלא הם טום קרוז ומורגן פרימן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וזף קוסינסקי מעדכן על "טרון 3"
סרטים בקולנוע