מהיוצרת של דמדומים: "גוף מארח"

קולנוע
סטפני מייאר מי שהביאה אלינו את היצירה הכל כך מוצלחת "דמדומים" אשר שברה שיאים והביאה לתודעה שחקנים פחות מוכרים והפכה אותם לסופר-סטארים אמיתיים מביאה אלינו את היצירה האחרונה שלה "גוף מארח".

מהיוצרת של דמדומים: "גוף מארח"
מהיוצרת של דמדומים: "גוף מארח"

מי שבעצם עומד מאחרי ההצלחה הכל כך גדולה של סרט הקולנוע "דמדומים" היא לא אחרת מאשר המחברת והיוצרת סטפני מייאר (39) אשר הביאה עמה סיפור רומן פנטזיה מיוחד מסוגו אשר משך את קהל המעריצים והביא להצלחה מסחררת והגיע חודש ממועד יציאתו למקום החמישי ברשימת רבי-המכר של ה"ניו-יורק טיימס".

בין היתר סטפני מייאר יצרה לה ספר נוסף בשם "גוף מארח" אשר מביא סיפור דומה במקצת לזה של "דמדומים", גם פה מדובר בז'אנר המדע בדיוני, ז'אנר שצובר תאוצה בשנים האחרונות וזוכה לאהדה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. הספר "גוף מארח" מביא את סיפורה של מלאני סטריידר (סירשה רונאן) אשר נמצאת על כדור הארץ בזמן עתידני אשר גזע חייזרי שולט בו, מלאני היא בעצם אחת מבין ניצולים בודדים המחפשת את דרכה להתחמק מאותו גזע חייזרי אשר מנסה להשתלט על גופה. מה שמחזיק את מלאני בשליטה ומכוון אותה היא אהבתה אל ג'ארד (מקס איירונס) אשר נלחם לצידה ולמען אהבתם הנצחית.

כמו בסרט "דמדומים" גם בסרט זה חברת ההפקה והבמאי עצמו אנדרו ניקול בחרו בשחקנים קצת פחות מוכרים, אולי בכדי להקטין את גודל ההוצאות וכי לפי שעה תקציב הסרט עומד על כ-44 מיליון דולרים בלבד, סכום זעיר וקטן ביחס לסרטים בינוניים אשר שוחררו בשנים האחרונות בז'אנר הדומה. מה שמשאיר צל כבד על הצלחת הסרט, אך העבר מלמד כי אסור לשלול, וכי בכל זאת מדובר בסרט עם פוטנציאל שיכול להניב הכנסות שמנות לחברת ההפקה ובכלל להביא לתודעה שחקנים חדשים עם דם חם ומלא מרץ.



את הסרט "גוף מארח" ביים אנדרו ניקול וכמו כן אותו אנדרו אף נטל חלק בעבודת התסריטאות לצידה של סטפני מייאר בכבודה ובעצמה. בסרט יככבו סירשה רונאן, מקס איירונס, וויליאם הארט, פרנסיס פישר, דיאן קרוגר, ג'ייק אבל וצ'נדלר קאנטרבורי. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 28 במרץ 2013 וכמו כן יוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מהיוצרת של דמדומים: "גוף מארח"
סרטים בקולנוע