ההנגאובר חוזרים אל מקום הפשע

קולנוע
בקיץ הקרוב אנו הולכים לקבל את בראדלי קופר, אד הלמס, זאק גליפינקיס, ג'סטין ברטה ואפילו מייק טייסון אשר חוזרים בסרט שלישי לסדרת הסרטים המצליחה "הנגאובר" אשר כבשה את זירת הקומדיה של הקולנוע ההוליוודי וסוגרים את הטרילוגיה בדיוק מאיפה שנפתחה.

ההנגאובר חוזרים אל מקום הפשע
ההנגאובר חוזרים אל מקום הפשע

חשבתם שזה נגמר? אז תחשבו שוב, כי לארבעת השחקנים קופר, הלמס, גליפינקיס וברטה יש תוכניות לקיץ הקרוב, וכן מדובר בסרט שלישי בסדרת "הנגאובר" אשר יצא לראשונה בשנת 2009 בשם "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" והיה להצלחה מסחררת בעולם כולו. כאשר חבורת של לא יוצלחים בוחרת לנדוד ללאס ווגאס לשם מסיבת רווקים מתוכננת ומשם כמו שכבר ידוע לכולנו העלילה מסתבכת והם מוצאים עצמם הפוכים בדירת מלון מבולגנת שבלאס ווגאס.

לאחר בדיוק כשנתיים (מאי 2011) מהסרט השני בסדרה הכה מצליחה "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" אשר הביאה שיאים חדשים ברשימת שוברי הקופות, החבורה חוזרת לסיבוב שלישי ושני בעיר ווגאס, וככל הנראה כדי לסגור מעגל, או אולי כדי להחזיר את כבודה של החבורה כולה בעוד והסרט השני לסדרה היה מעט "יבש" ביחס לראשון.

זאק גליפינקיס לוקח את העניינים לידיים:



למרות שבסרט הזה לא מדובר על חתונה או מסיבת רווקים, החבורה מוצאת עצמם בפעם השלישית (וככל הנראה האחרונה) לאותו המצב בו אינם יודעים מה קרה וכי המון שאלות עולות ורק נקודת אור אחת נמצאת לה, ובכדי לגלות מה עברו יצטרכו ללכת בעקבות אותה נקודת אור קטנטנה כדי לגלות מה עלה בגורלם והיכן הם נמצאים כעת, בדרך הם מסתבכים עם החוק, מאפיונרים (כמו תמיד) ואפילו נכנסים לכלא. ואם כבר אנו בווגאס, בחברת ההפקה בחרו לשלב בסרט שחקנים אשר הכרנו מהסרט הראשון בדמותם של המתאגרף המוכר מייק טייסון, השחקנית הסקסית הת'ר גרהאם ואפילו ג'ון גודמן בהצגה משלו.



בחברת ההפקה החליטו שלא לגלות יותר מידי פרטים על הסרט השלישי, כך שכדי לדעת מה באמת הולך להתרחש תצטרכו ללכת לבית הקולנוע בתאריך יום חמישי, 30 במאי 2013 וליהנות מהסרט "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס" בלייב. את הסרט השלישי אגב ביים טוד פיליפס מי שהיה בעצם האחראי על היצירה גם בסרטים הקודמים ואף השתתף בהם, רק שהפעם הוא בחר להתרכז בתפקיד הבימאי ולהשאיר לצוות המצוין שלו להתעסק במלאכת המשחק. השחקנים הראשיים בסרט יהיו כמו תמיד בראדלי קופר, אד הלמס, זאק גליפינקיס וג'סטין ברטה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ההנגאובר חוזרים אל מקום הפשע
סרטים בקולנוע