"בונד 24" לא מוותר על סם מנדס

קולנוע
במשך השנים במאים רבים שהפיקו סרט ראשון מסדרת הסרטים של "ג'יימס בונד", חזרו לכיסא הבמאי ועבדו על סרט ההמשך לעלילותיו של הסוכן 007.

"בונד 24" לא מוותר על סם מנדס
"בונד 24" לא מוותר על סם מנדס

"סקייפול" הינו הסרט ה-23 במספר אשר הופק על-ידי אחד הבמאים המוערכים בתעשיית הקולנוע האמריקאית, הלא הוא סם מנדז שלאחרונה אישר כי לא יחזור להפיק את סרט ההמשך "בונד 24". אך בנינו, זה לא באמת מה שיקרה, וזאת על-פי סטטיסטיקות המוכיחות כי אותם במאים שהפיקו סרט מסדרת הסרטים המצליחה של ג'יימס בונד, חזרו לביים סרט נוסף.

את כל 23 הסרטים של ג'יימס בונד הפיקו בסה"כ כ-11 במאים: טרנס יונג אשר ביים שלושה סרטי בונד, גיא המילטון שביים שני סרטים לסוכן 007, ג'ון גלן אשר ביים 5 סרטים בעוד שלואיס גילברט ומרטין קמפבל היו אחראים על 17 סרטי בונד. מכך ניתן להבין כי למרות שמנדס אינו מתכוון להפיק את סרט ההמשך, הוא בהחלט יעשה זאת, וזה רק עניין של זמן.

נכון להיום מנדס עדיין במגעים לחזור לכסא הבמאי וזאת על-פי ראיון שהתקיים לאחרונה ובו מפיקי הסרט "סקייפול" סיפרו כי המגעים עם מנדס עדיין מתמשכים וכי בטוחים שיחזור לביים את סרט ההמשך: "סם מנדס ללא ספק יחזור לביים את "בונד 24", אמרה ברברה, "אנחנו לא מתייאשים, אולי הוא לא חתם על החוזה עכשיו, אבל אנחנו מאמינים שזה יקרה בקרוב".

מפיקי הסרט "סקייפול" בהחלט מפתיעים, ברברה ברוקולי ומייקל וילסון אשר הפיק וכתב רבים מסרטי ג'יימס בונד מוכיח שהוא לא מוותר בקלות על עבודת בימוי מעולה שרק מעטים יודעים להעריך אותה. בשל כך הוא יעשה הכל על-מנת לוודא את הצלחת סרט ההמשך "בונד 24".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בונד 24" לא מוותר על סם מנדס
סרטים בקולנוע