ניקולס קייג', סופרמן חוזר?

קולנוע
לאחר שכולם כבר נחשפו לתמונתו של ניקולס קייג' בה מופיע בדמותו של "סופרמן", השחקן המהולל החליט לספר במקצת על הסרט שהיה אמור להפוך להצלחה.

ניקולס קייג', סופרמן חוזר?
ניקולס קייג', סופרמן חוזר?

הכל התחיל כאשר הוצע לרוברט רודריגז הזדמנות פז לביים את הסרט "סופרמן" בהתבסס על הדמות מחוברות הקומיקס של חברת DC Comics. אבל לרוע המזל רודריגז דחה את ההצעה בשל מחויבותו ללימודיו. אולפני האחים וורנר שהיו אחראים על הפקת הסרט "סופרמן" מתסריטו של קווין סמית', הציעו את תפקיד הבמאי לטים ברטון שמהר מאוד החליט לחתום על חוזה הסרט ובו הוצע לו שכר של כ-5 מיליון דולרים. לאחר שהאולפנים החלו לעבוד על צילומי הסרט בכיכובו של ניקולס קייג', הוחלט להפיץ את הסרט "סופרמן" לבתי הקולנוע ב-1998 לאחר כ-60 שנה מאז הופעתו הראשונה של הדמות ההירואית בחוברות הקומיקס של חברת DC.



ניקולס קייג' אשר חתם על חוזה הסרט בשכר של כ-20 מיליוני דולרים, קיווה להחיות מחדש את דמותו של סופרמן אותה הוא העריץ. בעוד שזוכה פרס האוסקר, קווין ספייסי לוהק לתפקידו של לקס לות'ר, טים אלן טען בזמנו כי היה במגעים לגלם את אוייבו של סופרמן, ברייניאק. אך לאחר זמן מה הוחלט שלא להמשיך את הפקת הסרט לאחר שנמצאו ליקויים רבים בתסריט ובכלל בהפקה כולה.

כחודש מאז חשיפת התמונה, ניקולס קייג' סיפר: "אני בטוח שהסרט היה אמור להצליח, סופרמן נחשב לאחד הסמלים האמריקאים המזוהים במדינה שלנו". עוד הוסיף ואמר, "טים ברטון ואני עבדנו נמרצות על דמותו של סופרמן שאגב הייתה רחוקה מלהיות שלמה, אך אני יודע בוודאות שאם היינו ממשיכים את העבודה עליו ובכלל את ההפקה על הסרט כולו, היינו יוצרים סרט מיוחד במינו".

אפרופו סופרמן, סרטו של זאק סניידר "איש הפלדה" צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ בעוד כ-3 חודשים בתאריך יום חמישי, 13 ביוני 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקולס קייג', סופרמן חוזר?
סרטים בקולנוע