"הנוקמים 2" רוצים את ואן דאם

קולנוע
כוכב סרטי הפעולה הבלגי שיתף לאחרונה בחשבון הפייסבוק כי הוא מוכן להשתתף באחד מסרטי המדע הבדיוני של ענקית סרטי הקומיקס, מארוול, שאגב בוחנים את האפשרות לכך.

"הנוקמים 2" רוצים את ואן דאם
"הנוקמים 2" רוצים את ואן דאם

ז'אן קלוד ואן דאם אשר ידוע כאחד מכוכבי סרטי פעולה הגדולים של הוליווד חשף כי הוא רוצה לנסות את מזלו בסרטו של ג'וס וודון "הנוקמים 2" לאחר שהשחקן האוסטרלי, כריס המסוורת' סיפר שהוא רוצה לככב לצידו של אגדת סרטי הפעולה הבלגי - ז'אן קלוד ואן דאם שאגב כיכב לאחרונה בסרט הפעולה "חייל אוניברסלי: יום הדין".

ואן דאם שחלומו הוא לככב בסרט מן הסוג הזה, השיב לדבריו של כריס המסוורת: "הבנתי שכריס המסוורת' רוצה שאככב לצידו ב"הנוקמים 2", זה יהיה לי לעונג", כתב למעריציו בפייסבוק, והוסיף, "אני מוכן לגלם את אחד מדמויות הקומיקס המדהימות הללו, שאגב אני מעריץ גדול של אחד מהם - הגולש הכסוף".

ואן דאם עוד הוסיף: "עוד בשנת 1994 היה לי העונג לפגוש את מר סטן לי היוצר הגדול שבלעדיו לא היינו מכירים את חוברות הקומיקס "אקס-מן", "הענק הירוק" ואת "ספיידרמן" שאהוב עלי במיוחד".

מסתבר שז'אן קלוד ואן דאם לא מסופק מסרטי הפעולה בהם כיכב עד כה, וכי אינו רוצה לפרוש מקריירה ארוכת שנים מלאת הצלחות, ולכן, כחלק מחלומותיו הרבים, הוא רוצה לנסות את מזלו בסרט המדע בדיוני "הנוקמים 2" לצידו של כריס המסוורת אשר רוצה לככב לצידו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הנוקמים 2" רוצים את ואן דאם
סרטים בקולנוע