"קוטלי המכשפות" חוזרים לצייד נוסף?

קולנוע
למרות אי הצלחתו של סרט הפנטזיה "קוטלי המכשפות" בו כיכבו ג'רמי רנר וג'מה ארטרטון כהנזל וגרטל, אולפני פרמאונט הכריזו על הפקת סרט ההמשך.

"קוטלי המכשפות" חוזרים לצייד נוסף?
"קוטלי המכשפות" חוזרים לצייד נוסף?

בדקות הראשונות של הסרט "קוטלי המכשפות" אביהם של הנזל וגרטל (ובסיפור המקורי עמי ותמי) נוטש אותם ביער מבודד בו נמצא בית "הממתקים" של המכשפה המרשעת שמכניסה את השניים לביתה ומפטמת אותם על-מנת לאכול אותם, רק בזכות חוכמתה של גרטל השניים ניצלים. עד כה הכל טוב ויפה. כ-15 שנה לאחר האירועים הטראומתיים, הנזל וגרטל הפכו לציידים מקצועיים שלמחייתם מתפרנסים מצייד מכשפות.

מאותם רגעים בהם השניים הפכו לקוטלי מכשפות, העלילה החלה לזרום בצורה איטית והציגה סצינות אלימות בוטות, דבר אשר פגע באותם ילדים שגדלו על סיפור האגדה המקורי "עמי ותמי" אשר לצערם הגביל את צפייתם. אך פה זה לא נגמר, בהמשך העלילה ג'רמי רנר לא הצליח לספק אותנו, הצופים, אם כי בעבר הוא הוכיח לא פעם ולא פעמיים כי הוא שחקן מהשורה הראשונה וזה בא ליידי ביטוי בסרטים "הנוקמים" ו-"זהות גנובה" ועוד סרטים רבים, אך זה הרגיש כאילו הסרט תקוע ולא מהנה, אפשר לומר שהדבר פגע בחווית הצפייה.

ג'מה ארטרטון שהגיע אלינו מסרט הפשע "איפה אליס?" ובהמשך גם כיכבה לצידו של ג'ייק ג'ילנהול בסרט ההרפתקאות "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" נתנה הופיעה מרשימה ושלא נדבר על הסקסיות שהראתה על המסך. אך בכל זאת היה חסר את הפלפל הזה, משהו שהיה נותן לנו את חשק להמשיך ולצפות בחידוש לאגדה שכולנו גדלנו עליה. בכל מקרה, את האשמה ניתן להפיל אך ורק על טומי ווירקולה (שב-2009 הצליח עם סרט הקומי "מוות בשלג") שהיה אחראי על הבימוי ועל התסריט לצידו של דנט הארפר. השניים הללו היו צריכים להביא משהו מעניין שלא בדומה לשאר סרטי הרימייק הלא מוצלחים שצצים לאחרונה.

לסרט "קוטלי המכשפות" היו הרבה ביקורות מעורבות, ובסופו של דבר הסרט נחל כישלון. בבתי הקולנוע שבארה"ב הסרט גרף רק כ-50 מיליוני דולרים, שזה דיי מביש, בעוד שברחבי העולם הסרט גרף 150 מיליוני דולרים, בסה"כ 205 מיליוני דולרים שכיסו את תקציבו של הסרט ואף זיכו את אולפני פרמאונט ברווחים של 155 מיליוני דולרים, ככה שהם יצאו מההפסדים ובגדול.

השבוע ולהפתעתנו, דווח כי אולפני פרמאונט יחזרו בשלב כלשהו בעתיד להפיק את סרט ההמשך ששמו עדיין לא ידוע. לא נאמר דבר לגבי ג'רמי רנר וג'מה ארטרטון, אך אנחנו נופתע אם השניים יחזרו לתפקידם, וכנ"ל לגבי טומי ווירקולה שהיה אחראי על בימוי הסרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קוטלי המכשפות" חוזרים לצייד נוסף?
סרטים בקולנוע