מי נשלח לשמור על הגלקסיה?

קולנוע
מתאבק ה-WWE לשעבר, דייוויד באוטיסטה אשר כיכב בסרט "האיש עם אגרופי הברזל", לוהק לסרט "שומרי הגלקסיה" בבימויו של ג'יימס גאן.

מי נשלח לשמור על הגלקסיה?
מי נשלח לשמור על הגלקסיה?

רק בחודש שעבר אולפני מארוול הודיעו כי שחקן הקולנוע ג'ייסון מומואה ("כדור בראש") לוהק לסרטו של ג'יימס גאן "שומרי הגלקסיה". אך כעת, אולפני מארוול וג'יימס גאן חזרו בהם והחליטו להדיח את ג'ייסון מומואה, ובמקומו לוהק מתאבק ה-WWE דייוויד באוטיסטה אשר מוכר כבטיסטה.

החלטה זו נבעה כאשר אולפני מארוול בדקו לעומק ומצאו לנכון שג'ייסון מומואה לא מתאים לתפקיד. לאחר דיונים ממושכים אולפני מארוול החליטו שבטיסטה הוא האדם המתאים ביותר לגלם את "דראקס המשמיד" וזאת על פי אודישנים מאסיבים אשר נעשו לאחרונה.

על פי ספר הקומיקס של מארוול "דראקס המשמיד" היה בעברו אדם בשם ארתור אשר נרצח באכזריות ע"י טיטאן העונה לשם תנוס. כדי לנקום את מותו, אויבו המושבע של תנוס, קרונוס לקח את נשמתו של ארתור והכניסה לגופו של חייזר ירוק בעל כוח רב.

צילומי הסרט "שומרי הגלקסיה" צפויים להתקיים בסוף השנה בתקווה שאולפני מארוול יספיקו ללהק שחקנים נוספים לשאר הדמויות בסרט. עד כה אולפני מארוול ליהקו את בטיסטה וכריס פראט ("עד החתונה זה יעבור"). טרם דיווחו על פרטים נוספים, אך כשיהיו כאלה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי נשלח לשמור על הגלקסיה?
סרטים בקולנוע