"איירון מן 3": האישה או החליפה?

קולנוע
אולפני מארוול חשפו כי דמותה של גווינת' פאלטרו, פפר פוטס תהיה הדמות העיקרית בסרט "איירון מן 3" יותר מאשר דמותם של שני הנבלים החדשים.

"איירון מן 3": האישה או החליפה?
"איירון מן 3": האישה או החליפה?

נשיא אולפני מארוול, קווין פייג' חשף השבוע כי עלילת הסרט "איירון מן 3" תתמקד בגווינת' פאלטרו המגלמת את דמותה של פפר פוטס שהחלה את דרכה כעוזרת האישית של טוני סטארק בסרט הראשון "איירון מן", ובסרט השני כחברתו של טוני סטארק.

"תפקידה של גווינת' פאלטרו בסרטים הקודמים של "איירון מן" היו מזעריים", סיפר קווין פייג' בראיון לאתר About.com, "למרות הצטרפותם של שני הנבלים מנדרין ואלריץ' קיליאן, עלילת הסרט תתמקד ברובה על דמותה של גווינת' פאלטרו".

כאמור, במהלך הסרט "איירון מן 3" טוני סטארק יתמודד ללא כוחה של חליפתו, או במילים אחרות הוא יאלץ להיפטר מהאובססיה לחליפות הברזל כדי להציל את אהבת חייו פפר פוטס.



כאמור, הסרט "איירון מן 3" בויים ע"י שיין בלאק אשר ביים ב-2005 את סרט הקומדיה "קיס קיס בנג בנג" שאגב בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור. לצידה של גווינת' פאלטרו יככבו רוברט דאוני ג'וניור, גאי פירס, בן קינגסלי, דון צ'ידל ופול בטאני. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 02 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "איירון מן 3": האישה או החליפה?
סרטים בקולנוע