ג'סטין ביבר מאבד שליטה

רכילות
לאחר שיום ההולדתו נהרס, ולאחר שאיחר להופעתו שבלונדון וגרם למעריציו לחכות במשך שעתים שלמות, כוכב הפופ הנערץ, ג'סטין ביבר החליט להגיב.

ג'סטין ביבר מאבד שליטה
ג'סטין ביבר מאבד שליטה

כוכב הפופ המתבגר, ג'סטין ביבר החליט להגיב בחשבון הטוויטר על כל אותם הדיווחים שאירעו במהלך השבועיים האחרונים: "שמועות, שמועות ועוד שמועות. אולי אדבר עליהם בעתיד, אבל כרגע אני מתמקד במחשבות החיוביות ולא אתן לאף אחד להוריד לי את המוטיבציה". ביבר עוד הוסיף, "אני מתמקד בדברים הטובים שבחיים. בורכתי ואני לא שוכח זאת, אני נותן מעצמי בכל יום כדי להמשיך לשמח את מעריצי, ואף אחד לא יכול לעצור אותי".

"שמועות מזויפות עולות באתרי הרכילויות וגם בעיתונים, אני משער שזה חלק מהעבודה שלהם. אני בן אדם טוב ואף אחד לא יכול לומר לי אחרת, אני יודע את האמת וזה מספיק לי". ביבר עוד הוסיף, "כשהמשפחה, החברים והמעריצים תומכים בי, אחרים יכולים להגיד מה שהם רוצים כי בסופו של דבר כולנו נבחנים תחת עינו של אלוהים".

ג'סטין ביבר שהתמקד בדיווחים האחרונים סיפר: "אני יודע מה עשיתי והבנתי שזה השפיע על מעריצי, אבל אף אחד לא יכול לשפוט אותי, אלא אם כן יש עובדות לכך". ביבר עוד הוסיף, "אך למרות הכל, אני נשפט אך ורק על ידי אלוהים שאותו אני משרת. אז כן, אמשיך להיות מי שאני. גם אמשיך לחייך, לרקוד, לשחק ולשיר ואתם יכולים גם להצטרף, כי אין בי שנאה".

זאת לא פעם ראשונה שביבר מגיב כך למעשיו, בואו נגיע לאמת, ביבר לא רוצה שישפטו אותו בכלל, אם זה אלהים ואם זה המעריצים, אז למה להאמין לו גם הפעם?. אנחנו בטוחים ש"החיוביות" שלו תשפיע גם על הימים הבאים שבטוח נגלה עוד משהו חדש ושערורייתי על זמר הפופ המתבגר שלא רוצה להתבגר.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'סטין ביבר מאבד שליטה
סרטים בקולנוע