"ההוביט: מסע בלתי צפוי" בשיא רווחים

קולנוע
"ההוביט: מסע בלתי צפוי" אשר הופק ע"י אופני ניו ליין סינמה ואולפני MGM, הגיע לרף מיליארד הדולר בסוף השבוע האחרון אשר הפך לסרט ה-15 שהצליח לגרוף מליארד דולר ממכירת הכרטיסים ברחבי העולם.

"ההוביט: מסע בלתי צפוי" בשיא רווחים
"ההוביט: מסע בלתי צפוי" בשיא רווחים

זהו סרטו השני של פיטר ג'קסון שהצליח לגרוף מיליארד דולר. הסרט הראשון היה "שר הטבעות: שיבת המלך" אשר גרף מעל למיליארד דולר וזכה ב-11 פרסים שונים בטקס האוסקר שנערך ב-2004.

"ההוביט: מסע בלתי צפוי" גרף 300 מיליון דולר מבתי הקולנוע שבארה"ב, בעוד שברחבי העולם הסרט גרף 700 מיליון דולר. זהו הסרט הראשון שהצליח לגרוף 37 מיליון דולר בעשרת הימים הראשונים להקרנתו בסין, שאגב משם הגיעו רוב הרווחים.

"אנחנו גאים מאוד על הצלחת הסרט וכמובן על הסכום הנאה שגרף עד כה. MGM, ניו סינמה ליין והאחים וורנר מברכים את פיטר ג'קסון ואת כל צוות השחקנים על ההצלחה היוצאת הדופן של הסרט". אמר דן פלמן, ראש מחלקת ההפצה של האחים וורנר.

ראש מחלקת ההפצה הבנילאומית של האחים וורנר, ורוניקה קוואן ואנדנברג הוסיפה: "מברלין ועד לבייג'ינג היה כיף לראות איך הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" נוחל להצלחה רבה שגרמה למעריצי טרילוגיית סרטי "שר הטבעות" לנהור בהמוניהם אל בתי הקולנוע המקומיים". עוד הוסיפה, "אני ממש מתרגשת לקראת שיחרורו של הסרט השני בטרילוגייה סרטי "ההוביט".

כמו כן, "ההוביט: מסע בלתי צפוי" גרף 90 מיליון דולר מבתי הקולנוע שבגרמניה, 84 מיליון דולר בבריטנה, בצרפת ובאוסטרליה הסרט גרף סכום זהה של 44 מיליון דולר, וברוסיה נספרו רווחים של 43 מיליון דולר בלבד.

לאלה שתוהים, הסרט השני בטרילגייה "ההוביט: ישימון סמאוג" ייצא לבתי הקולנוע בחודש דצמבר 2013, בעוד שהסרט השלישי ייצא לבתי הקולנוע בחודש יולי ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההוביט: מסע בלתי צפוי" בשיא רווחים
סרטים בקולנוע