סרט בהפקה: "והרי החדשות: האגדה ממשיכה"

קולנוע
אולפני פרמאונט פיקצ'רס החלו בהפקת סרט הקומדיה "והרי החדשות: האגדה ממשיכה" ההמשך של הסרט המצליח משנת 2004 "והרי החדשות" שבו סטיב קארל גילם את בריק טמלנד.

סרט בהפקה: "והרי החדשות: האגדה ממשיכה"
סרט בהפקה: "והרי החדשות: האגדה ממשיכה"

9 שנים חלפו מאז סרט הקומדיה "והרי החדשות", כעת אולפני פרמאונט פיקצ'רס הודיעו כי החלו לעבוד על צילומי הסרט אשר מתקיימים בימים אלו בעיר אטלנטה שבארה"ב.

סטיב קארל שלאחרונה התארח בתוכנית הלילה של ג'יי לנו, סיפר על צילומי הסרט: "כולנו מתרגשים, 9 שנים עברו מאז שהופענו בסרט הראשון", סטיב עוד הוסיף, "הדמות שלי לא השתנתה, בריק טמלנד נשאר עם הפיגור השכלי, למרות שקיוויתי שהוא יעבור שינוי כלשהו".

כאמור, סרט ההמשך עוקב אחר רון בורגונדי (וויל פארל) וחבריו מגישי החדשות אשר נשלחים לעבוד בעיר ניו-יורק, היכן שמגישי החדשות הגדולים נמצאים. כאשר רון מתחיל את עבודתו בעיר הגדולה, הוא מאוים על ידי מגיש חדשות (בגילומו של ג'יימס מרסדן) שעובד במקום.

על הפקת הסרט אחראי ג'אד אפטאו בשיתוף עם אולפני פרמאונט פיקצ'רס. הסרט יופץ ע"י פרמאונט פיקצ'רס ויוניברסל פיקצ'רס אינטרנשיונל אשר רכשו במשותף את זכויות הסרט.

הסרט בכיכובם של וויל פארל, סטיב קארל, פול ראד, ג'יימס מרסדן, קריסטן וויג, לוק וילסון, כריסטינה אפלגייט ודיוויד קוצ'נר. טרם ידוע מועד הפצת הסרט בבתי הקולנוע בארץ, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סרט בהפקה: "והרי החדשות: האגדה ממשיכה"
סרטים בקולנוע