נדחה מועד הפצת הסרט "ההוביט: לשם ובחזרה"

קולנוע
תאריך יציאת הסרט השלישי בטרילוגיית "ההוביט" - "ההוביט: לשם ובחזרה" - הועבר מיולי לדצמבר 2014. בהודעה שנמסרה מאולפני ההפקה נמסר כי הסרט ייצא ב-7 בדצמבר 2014. במקור, תוכנן שהסרט ייצא סרט קיץ בעונת שובר הקופות החמה ביותר בארה"ב.

נדחה מועד הפצת הסרט "ההוביט: לשם ובחזרה"
נדחה מועד הפצת הסרט "ההוביט: לשם ובחזרה"

כעת ברור כי הסרט יהיה סרט חורף, בדומה לשני הסרטים האחרים בסדרה - "ההוביט: מסע בלתי צפוי" יצא ב-28 בנובמבר 2013 והסרט השני, "ההוביט: ישימון סמאוג" צפוי לצאת ב-13 בדצמבר 2013.

ההחלטה על יציאת הסרט ממקמת אותו כסרט חגיגי לצד סרטי חג מולד אחרים שצפויים לצאת בדצמבר 2014 כמו "גנוב על המיניונים" והסרט "Tomorrowland", שייצא ב-19 בדצמבר 2014. החלק השלישי בטרילוגיית ההוביט צפוי להתחרות בסרט האקס מן שייצא באותה עת, "אקס מן: ימים של עבר עתיד".

החלק העיקרי בכל אחד משני הסרטים הנותרים כבר צולם עם גימורים ושלבי פוקס-פרודקשן שייצאו לדרך בחודש מאי הקרוב, עבודות אשר צפויות להימשך מספר שבועות או אפילו חודשים. הסרט הראשון, "ההוביט: מסע בלתי צפוי," כבר גרף כמעט מיליארד דולרים ברחבי העולם, (בדומה לסרט "שר הטבעות: שיבת המלך") וכ-300 מיליון דולרים בארה"ב. שלושת הסרטים מבוססים על ספר "ההוביט", מאת ג'ון רונלד רעואל טולקין, שפורסם לפני 75 שנים, ועל הנספחים לשר הטבעות.

ההודעה על הזזת תאריך היציאה לאקרנים מיולי לדצמבר נמסרה על ידי דן פלמן, נשיא חטיבת ההפצה הביתית של האחים וורנר וקוואן ואנדנברג, נשיא חטיבת ההפצה הבינלאומית של אולפני האחים וורנר. הסרט השני, "ההוביט: ישימון סמאוג" ייצא ב-13 בדצמבר 2013, והאולפנים לא הכריזו על כל דחייה בתאריך יציאתו לאקרנים.

כל שלושת הסרטים הופקו ומופקים על ידי אולפני ניו ליין סינמה ואולפני MGM. ההחלטה על הזזת תאריך היציאה לאקרנים אינה תלויה בעיכובים בהפקה, אלא מתוצאות ההצלחה הקופתית של "ההוביט: מסע בלתי צפוי" שהפך לסרט הטוב ביותר של החורף, כשהוא גרף כמיליארד דולרים עד כה
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נדחה מועד הפצת הסרט "ההוביט: לשם ובחזרה"
סרטים בקולנוע