צפו: טריילר חדש לסרט "קון טיקי"

קולנוע
שוחרר טריילר חדש לסרט "קון טיקי" אשר עוקב אחר שישה אנשים היוצאים למסע שבו הם יחצו את האוקיינוס השקט בעזרת סירת רפסודה בלבד.

צפו: טריילר חדש לסרט "קון טיקי"
צפו: טריילר חדש לסרט "קון טיקי"

הסרט מבוסס על מסעו המופלא של ת'ור היירדאל ב-1947 שהחליט לאסוף חמישה אנשים שהתנדבו לצאת איתו לאחד המסעות המופלאים בתולדות האדם. היירדאל יצא למסע כדי להוכיח שהיה ניתן לחצות את האוקיינוס השקט גם בתקופה הפרה-היסטורית. בסיום המסע המוצלח, הוא כתב ספר שתורגם ל-70 שפות שונות וזכה להצלחה רבה. כיום ניתן למצוא את סירת הרפסודה "קון טיקי" במוזיאון שנמצא באוסלו, עיר הבירה של נורבגיה.

הסרט מתאר את מסעו של החוקר הנורבגי ת'ור אשר מחליט לחצות את האוקיינוס השקט בסירת רפסודה לצידם של חמישה אנשים וזאת כדי להוכיח שבימי קדם היה ניתן לחצות את האוקיינוס השקט ולהתיישב באיים הפולינזיים הנמצאים בדרום האוקיינוס השקט. לאחר 100 ימים ארוכים, ת'ור וחמשת האנשים מצליחים להגיע לאיים הפולינזיים.

"קון טיקי" טריילר:



הסרט "קון טיקי" אשר בויים ע"י אספן סנדברג ויואכים רנינג, מועמד לזכייה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר שצפויי להתקיים ביום ראשון הקרוב בהנחייתו של סת' מקפרלן שהפיק וביים את סרטו הראשון "טד" שאגב יצא לבתי הקולנוע ב-2012.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: טריילר חדש לסרט "קון טיקי"
סרטים בקולנוע