דון צ'ידל בכרזה החדשה של "איירון מן 3"

קולנוע
אולפני מארוול חשפו כרזה חדשה לסרטו של שיין בלאק "איירון מן 3" המציג את דון צ'ידל בחליפה הברזל החדשה והמשודרגת "וור משין" שיוצרה כדי להגן על נשיא ארה"ב.

דון צ'ידל בכרזה החדשה של "איירון מן 3"
דון צ'ידל בכרזה החדשה של "איירון מן 3"

דון צ'ידל הופיע בסרט השני בסדרת הסרטים של "איירון מן" כחברו של טוני סטארק וקצין בצבא המקשר בין "תעשיות סטארק" לחיל האוויר האמריקאי, הפעם הוא יככב כשומרו האישי של נשיא ארה"ב המאויים ע"י אויבו החדש של איירון מן.

"איירון מן 3" כרזה:



העלילה החדשה עוקבת אחר טוני סטארק/איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) הנאלץ להתמודד מול אויבו החדש "מנדרין" בגילומו של בן קינגסלי המאיים על שלומה ארצות הברית. כאשר טוני מגלה כי כל עולמו הושמד, הוא נאלץ לצאת למסע חיפוש אחר האשמים שבהמשכו הוא יאלץ לשרוד ע"י כוחו בלבד.

אולפני מארוול החליטו לשכור את שירותיו של שיין בלאק שהחליף את ג'ון פאברו שהיה חתום על שני הסרטים הקודמים והמצליחים בסדרת הסרטים של "איירון מן". בנוסף לתפקיד הבמאי שיין גם נטל חלק לא קטן בתסריט הסרט לצידו של דרו פירס.

בסרט" איירון מן 3" יככבו רוברט דאוני ג'וניור, בן קינגסלי,דון צ'ידל, גאי פירס, גווינת' פאלטרו, ויליאם סאדלר ופול בטאני. הסרט ייצא לבתי הקולנוע השונים בארץ בתאריך יום חמישי, 02 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דון צ'ידל בכרזה החדשה של "איירון מן 3"
סרטים בקולנוע