מארוול מפתיעים בסרט עתידני חדש: "שומרי הגלקסיה"

קולנוע
בעקבות ההצלחה המסחררת של הסרט "הנוקמים", במארוול מתכננים לייצור סרט חדש בשם "שומרי הגלקסיה" שעתיד לצאת בשנת 2014. כמו כן באופן רשמי אושר כי ג'יימס גאן יביים את הסרט.

מארוול מפתיעים בסרט עתידני חדש: "שומרי הגלקסיה"
מארוול מפתיעים בסרט עתידני חדש: "שומרי הגלקסיה"

"שומרי הגלקסיה" הוא סרט מדע-בדיוני המבוסס על ספר הקומיקס שיצא לראשונה בשנת 1969, הסיפור מתמקד במאה ה-31 אשר ישנה קבוצה של חיזרים אשר מגנים על כדור הארץ מפני סכנות רבות.

מייקל רוקר ששיתף פעולה בעבר עם ג'יימס גאן, יקבל את אחד התפקידים בסרט "שומרי הגלקסיה". כאשר מייקל רוקר נשאל באיזה דמות הוא היה רוצה לשחק, הוא ענה "בכל הדמויות. הייתי רוצה לשחק בדמותו של הדביבון וגם בדמותו של איש העץ. כל הדמויות מאוד מגניבות!, זאת החלטה קשה" מייקל אמר.

"ג'יימס גאן תמיד חושב על החברים שלו ועל האנשים שאיתם הוא עבד", סיפר מייקל רוקר. "הוא במאי נאמן וגם חבר קרוב. ג'יימס גאן המשיך וסיפר "למה שמייקל רוקר לא ישחק את אחד הדמויות, אני חושב שהוא מעוניין מאוד לעשות זאת".

הסרט "שומרי הגלקסיה" עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב בתאריך יום שישי, 1 באוגוסט בשנת 2014. בארץ עדיין אין תאריך רישמי, אך כשהיה כזה אנחנו נדאג לעדכן אתכם. כמו כן מארוול אף פעם לא איכזבו, ואנחנו מעלים את רמת הציפיות לסרט טוב יותר מהסרט "הנוקמים", כל הכבוד מארוול.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארוול מפתיעים בסרט עתידני חדש: "שומרי הגלקסיה"
סרטים בקולנוע