"מילקשייק אבק שריפה" נמכר להפצה רחבה בארצות הברית

קולנוע
"מילק שייק אבק שריפה" Gunpowder Milkshake סרטו האמריקאי הראשון של נבות פפושדו בכיכובן של קארן גיליאן ("ג'ומנג'י ") ולנה היידי ("משחקי הכס") נמכר להפצה רחבה בארצות הברית, בדרום אמריקה ובסין על ידי אולפן הסרטים STX.

"מילקשייק אבק שריפה" נמכר להפצה רחבה בארצות הברית
"מילקשייק אבק שריפה" נמכר להפצה רחבה בארצות הברית

הסרט יופץ בהפצה רחבה, ויצא במקביל בכל העולם במחצית השניה של 2020. הסרט נרכש להפצה גם בישראל ויופץ על ידי חברת רד קייפ הפצה.

הסרט הינו סרט אקשן נשי, על שלוש דורות של רוצחות שכירות הנלחמות לסגור את מעל האלימות במהלך לילה אחד. יותר מזה בשלב זה לא ניתן לגלות חוץ מהקאסט המרשים, שכולל בתוכו את השחקנים: אנג'ליקה באסט, מישל יו והשחקן פול ג'יאמטי. חייפ פרנק אילפמן כתב את המוזיקה המקורית.


תבואו לראות איתנו את הסרט, כן? | צילום: IMDB

בן כליפי, מנכ"ל רד קייפ הפצה: "זה אחד התסריטים הטובים ביותר שקראתי. מדובר בסרט אקשן קומי, מהיר, עם דמויות, צבעוניות ודיאלוג שנון . אחרי "מי מפחד מהזאב הרע" הנפלא, בעיני נבות הוא אחד הקולות הרעננים, הטובים והמקוריים הפועלים כיום בעולם ולכן לא היה לנו ספק שניקח אותו להפצה בישראל".

נבות פפושדו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "זו הייתה שנה מורכבת אבל את השיאים אני זוקף לזכות חבורת הנשים המדהימה הזו (השחקניות) שהיה לי את העונג והכבוד לעבוד איתן. לא חלמתי על שותפות (ומורות) מוכשרות, חכמות ונדיבות יותר. לדעת שהתחנה הבאה במסע שלנו היא הפצה רחבה בארצות הברית ואחריה העולם - היא רק הדובדבן שמקשט את המילקשייק הזה".


הפעם לבד | צילום: גיורא ביח

זהו סרטו השלישי באורך מלא של נבות פפושדו אחרי "כלבת" 2010 ו"מי מפחד מהזאב הרע" 2013 אותם יצר יחד עם אהרון קשלס.
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מילקשייק אבק שריפה" נמכר להפצה רחבה בארצות הברית
סרטים בקולנוע