הבובה הרצחנית חוזרת בסרט חדש: "קללתו של צ'אקי"

קולנוע
צ'אקי חוזר בענק!, הבובה הרצחנית האהובה על כולנו חוזרת אלינו בסרט חדש "קללתו של צ'אקי".

הבובה הרצחנית חוזרת בסרט חדש: "קללתו של צ'אקי"
הבובה הרצחנית חוזרת בסרט חדש: "קללתו של צ'אקי"

הפעם האחרונה בה ראינו את צ'אקי (שהיה רווי ברוחו של הרוצח הסידרתי צ'ארלס לי ריי) היה בסרט "היורש של צ'אקי" שיצא בשנת 2004. במשך השנים היו שמועות שיהיה המשך לסדרת הסרטים המצליחה, אך ככל שהשנים חלפו היה נדמה כי זה לא הולך לקרות. הידיעה הזו באה בעקבות צילומי הסרט החדש "קללתו של צ'אקי" אשר החלו ממש בימים אלה.

דון מנסיני, האדם שיצר את הבובה הרצחנית צ'אקי, בפעם הזו יהיה על תקן המפיק לסרט "קללתו של צ'אקי" בשיתוף עם אולפני יוניברסל, להבדיל מבעבר אשר הפיק את סרטי צ'אקי לבדו. החדשות על סרט ההמשך נשמעו כאשר השחקן בראד דוריף קיבל שוב את תפקיד דיבובו של צ'אקי. בסרט יככבו גם פיונה דוריף (בתו של בראד), אי מרטינז, דניאל ביסוטי ו-ברנן אליוט.

העלילה החדשה לא שונה בהרבה משאר הסרטים הקודמים בסדרה, אבל אם אתם משתוקקים כבר לראות את צ'אקי בפעולה אז אתם תצטרכו לחכות עוד קצת. עלילת הסרט קשורה בחזרה לאירועים שקרו לפני כ-20 שנה וזאת אחת הסיבות העיקריות אשר מעוררות את סקרנותם של מעריצי הבובה צ'אקי.

ניקה (פיונה דוריף) מתאבלת על התאבדותה המזוויעה של אמא שלה בעוד שאחותה הגדולה והשתלטנית בארב (דניאל ביסוטי) מגיעה עם משפחתה כדי לעזור להסדיר את ענייניה של אימם. בעוד שאחותה מנסה לעזור כדי שיהיה לבארב עתיד טוב יותר, בתה הקטנה מנחמת את עצמה עם בובה ג'ינג'ית מדברת בשם צ'אקי שהגיעה לאחרונה באופן מיסתורי בדואר. ושוב מתחילה שרשרת אירועים של רציחות אכזריות המטילה אימה על בני הבית. ניקה חושדת בצ'אקי שבגללו התחילה שפיכת הדמים. מה שהיא לא יודעת זה שלצ'אקי יש חשבונות אישיים שהוא צריך לסגור, הוא נחוש בדעתו לסיים את עבודתו שהתחילה לפני כ-20 שנה, רק שהפעם הוא הולך להרוג את כולם עד הסוף העקוב מדם.

חברת ההפקה אף הבטיחה כי תביא את הסרט החדש יחד עם הסרטים הקודמים של צ'אקי למיניהם בעטיפת DVD אחת בהמשך השנה. ומכאן אנו מקווים שמנסיני ואולפני יוניברסלי יספקו סרט אימה טוב בדומה לקודמים. כרגע תאריך יציאתו של הסרט אינו ידוע (נאמר שהסרט עתיד לצאת בשנת 2013), אך אל תדאגו, כשיהיה תאריך, אנחנו נעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הבובה הרצחנית חוזרת בסרט חדש: "קללתו של צ'אקי"
סרטים בקולנוע