"ארץ אוז" בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומילה קוניס

קולנוע
קוסם צעיר נזרק מעירו לאחר שנכשל בעבודתו אשר בקרקס, בהמשך דרכו החדשה הוא נסחף אל תוך מערבולת אשר לוקחת אותו לארץ של קסם ומסתורין, שם הוא פוגש 3 מכשפות שמציבות לו אתגר. האם הוא יעמוד בו?

"ארץ אוז" בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומילה קוניס
"ארץ אוז" בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומילה קוניס

פנטזיית ההרפתקאות של וולט דיסני "ארץ אוז" מביאה אלינו את דמותו של הקוסם מהיצירה האהובה והמוכרת "הקוסם מארץ עוץ". אוסקר אוז (ג'יימס פרנקו) הוא קוסם עם מוסר מפוקפק שנזרק מעבודתו בקרקס, בדרכו אל הגשמת חלומותיו הוא נשאב אל תוך מערבולת אשר לוקחת אותו אל "ארץ אוז" שוקקת החיים, לאחר הגעתו הוא מאמין שכל ההון והתהילה עליהם חלם הולכים להתגשם.

אבל אז הוא פוגש בשלושה מכשפות, תאודורה (מילה קוניס), אווה נורה (רייצ'ל וייס) וגלינדה (מישל וויליאמס) שאינן משוכנעות שהוא אכן הקוסם הגדול שכולם ציפו לו, הן מחליטות לאתגר אותו בניגוד לרצונו, ומטילות עליו כישוף שלוקח אותו אל מערבולת שלה לא ציפה אשר מובילה אותו לעולם חדש. אוסקר חייב לגלות מי טוב ומי רע לפני שיהיה מאוחר מדי. הוא משתמש בכישורי הקוסמות שלו כדי ליצור אשליה ובזכות הפקחות שלו הוא הופך את עצמו לא רק למכשף הגדול ביותר של ארץ אוז אלא גם לאיש טוב.



הסרט בבימויו של סם ריימי אשר הביא לנו בעברו את סדרת הסרטים המצליחה "ספיידרמן" אשר היו לשוברי קופות. הפעם הוא מביא אלינו את הסרט "ארץ אוז", פנטזיה-הרפתקאות בכיכובם של ג'יימס פרנקו, רייצ'ל ווייז, מילה קוניס ומישל וויליאמס. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בתאריך יום חמישי, 07 במרץ 2013 בבתי הקולנוע השונים ברחבי ארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ארץ אוז" בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומילה קוניס
סרטים בקולנוע