משפחת בוזגלו מציגים: "הבוזגלוס"

רכילות
בהשקה כמעט מדויקת עם חזרתו למגרשים, במדי קבוצתו החדשה, השיק מאור בוזגלו, ביחד עם אביו, אימו ושאר חמולת בוזגלו את הסדרה הנוצצת, שליוותה אותו קצת לפני הפציעה ועכשיו תתיידד עם חזרתו למגרשים. קפצנו להגיד שלום.

משפחת בוזגלו מציגים: "הבוזגלוס"
משפחת בוזגלו מציגים: "הבוזגלוס"

גילוי נאות, כותב שורות אלו הוא אוהד שרוף של מכבי חיפה וגם של נבחרת איטליה, שתי הקבוצות הללו לא מספקות נחת בשנים האחרונות, אבל שובר השיוויון בין להישאר בבית ולבכות עם איטליה, לבין חיבוק קבוצתי עם מאור בוזגלו ומכבי חיפה היה דווקא הקשר האיטלקי שבין שתי הקבוצות: ג'ובאני רוסו. אה... וגם קצת מכבי חיפה ומאור בוזגלו, הרכש החדש עם הבלורית בצבע שכל הירוקים אוהבים לשנוא.


(רק בשבילו היה שווה לבוא | קרדיט: צילום עצמי)

להתאחד עם משפחת בוזגלו מחדש זו ריזיקה לא קטנה עבור אוהדי חיפה ובמיוחד עם האב, אליו פיתחנו סלידה עם השנים ובעיקר לאחר עלייתו הראשונה לכותרות, על גבו של יעקב שחר. הפעם יש לבוזגלו האב (או כמו שהוא מכנה עצמו - חיידק) כוח מאזן. מאור הוא סלב של שנות האלפיים ועשרה, הוא כוכב לא רק במגרש, אלא גם ברשתות החברתיות, פרסומות וקמפיינים שיווקיים גדולים ומגלגלי דולרים. הילד ענק, מנפח לאבא את הארנק.

מאור יודע להגיד את כל המילים שאביו לא יודע להוציא מבלי לגרום לסקנדל והסדרה על משפחת בוזגלו, בימים בהם משפחת קרדשיאן הם כוח כלכלי ברמה עולמית ודונאלד טראמפ הוא מנהיג אמיתי שמוביל את ארצות הברית (למלחמה אולי, אבל מוביל), משפחת בוזגלו כנראה הייתה חייבת לקבל את אור הזרקורים וזה קורה לה בשני ימי שני ברצף, כאשר ביום שני של השבוע החולף הם קיבלו את זרקורי מצלמות הפפרצי בהשקה הנוצצת במתחם רידינג 3, בתל אביב ואילו בשני הקרוב תעלה הסדרה בכיכובם, שם הם יקבלו במה גדולה להציג את עצמם לעומקים שקהל חובבי הכדורגל בפרט והציבור הישראלי בכלל לא הספיקו לדעת ולחוות.


(שי זהבי מתבעסת בצד | קרדיט: צילום עצמי)

בהשקה זה היה ממש כמו בחיים האמיתיים, האחים אלמוג (כוכב בבני יהודה), אסי (הפועל אשקלון) ואוהד היו זמינים לצילומים בשלב די מוקדם של הערב ואף נכנסו ויצאו באין מפריע. האורחים החלו לזרום וכוכבי עבר והווה התייצבו בזה אחר זה בשביל לתת כבוד למשפחת הכדורגל המוכרת ביותר בישראל. שחקנים ששיתפו עד לפני שנה פעולה עם מאור בבאר שבע הגיעו לראות מה שלום האקס וביניהם וובה בראון, גיא חיימוב, בן ביטון ובן שהר (שנעלב קלות שבתרגום הסדרה כתבו סער). גם חבריו לקבוצה של אלמוג שלחו נציגים מבני יהודה והנציגות הבולטת ביותר הייתה זאת של הקבוצה הנוכחית של מאור, על שלל כוכביה - נציגי מכבי חיפה יצאו עם אוטובוס לאחר האימון והגיעו לחבוק את הפרטנר החדש-ישן שלהם.

רון שובל, לירון רמתי, משה פרסטר הגיעו שלא מהתחום המוביל של בוזגלו, אבל עוד נציגויות של שחקני עבר, דוגמת פיני בלילי, שטראובר (ובנו), גילי לנדאו וקאלה דרשלר וכמעט מעל כולם גם הנציג הסיני שגנב את ההצגה (לא מעט בעזרת אשתו שהגיעה עם חולצה שמצטלמת נהדר לאור הבזקי המצלמות), אבל מעל כולם (באופן אישי) היה שם ג'ובאני. כמעט הנציג הירוק היחיד (לא נשכח את רפי אוסמו באמת) שבאמת הותיר חותם על הקבוצה, האוהדים ובכלל על תרבות הסלבס המקומית, בוגר כל קבוצות הצמרת המקומיות ובוגר האקדמיה של שייע לחירטוטים בסופרגול.


(תמונה אחרונה לפני הפרק הראשון | קרדיט: צילום עצמי)

לבסוף ואחרי כולם נכנסו המשפחה המלכותית, בראשות האב, הבן ורוח קלה שנשבה מחוץ למתחם. אה, גם האם הקדושה שמטפלת בכל העסק הזה הייתה. חני בוזגלו, בעלת אומץ רב ומעט מאוד דברים לספר וללמד פמיניסטיות המקומיות בנושאים של התמודדות עם זכר אלפא טיפוסי מצוי. עוד כמה תמונות ושני פרקי הבכורה (שכבר עלו ל-VOD החל מאתמול), גלי צחוק מטורפים בקהל והמסך ירד על ערב בלתי נשכח לחובבי הכדורגל וגם חובבי הריאליטי המקומי. ניפגש שוב, החל משבוע הבא... שלוש פעמים בשבוע ואף יותר, אם מחשיבים את שבת כמפגש נוסף.


(הבוזגלוס, הזהביס והחולצה השערורייתית של שי | קרדיט: רפי דלויה)


(אוי, אוי, אוי... הנה דווידוביץ' - רוץ לסלפי | קרדיט: צילום עצמי)


(עוד סלפי קטן עם גל אלברמן | קרדיט: צילום עצמי)


(הלו רמי! איפה נטע? רמי גרשון בלי האישה שאיתו | קרדיט: צילום עצמי)


(מה זה הגובה הזה? האח הגבוה במשפחה מתבטל מול דרשלר | קרדיט: צילום עצמי)

"הבוזגלוס" תעלה בשבוע הבא ב-YES
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על משפחת בוזגלו מציגים: "הבוזגלוס"
סרטים בקולנוע