בקרוב בבתי הקולנוע: "השופט דראד"

קולנוע
"השופט דראד" הינו רימייק (חידוש) לסרט משנת 1995 ובכיכובו של קארל אורבן, עלילת הסרט מתמקדת בעיר מגה סיטי שכל רחובותיה הפראיים מלאים בפושעים.

בקרוב בבתי הקולנוע: "השופט דראד"
בקרוב בבתי הקולנוע: "השופט דראד"

את השופט דראד ישחק קארל אורבן (זכור בסרטים "שר הטבעות", "דום" ו-"רד") לוקח אותנו לרחובות הפרועים של מגה סיטי, נווה המדבר היחיד של הסביליזציה על כדור הארץ המקולל. השופט דראד הוא שופט רחוב שכל הפושעים מפחדים ממנו, יש לו את הסמכות לאכוף את החוק, לשפוט ולהטיל על הנאשם גזר דין ואף להוציא אותו להורג במידת הצורך. דראד נדרש להתמודד מול סכנה שמאיימת על העיר כולה והוא מוצא עצמו חייב להיפטר מסם מסוכן אשר עלול להוביל למגפה ויחד עם זאת לחורבן העיר כולה.



בשנת 1995 שיחק סילבסטר סטאלון בסרטו של הבמאי דני קנון "השופט", דמותו של סטאלון זכורה למדי ובעיקר בגלל אחד המשפטים המפורסמים ביותר בקריירה ארוכת השנים של השחקן האיטלקי "I'm the law" (בעברית: "אני הוא החוק"), ובסרט החדש החליטו בהפקה לשמור הרבה מאותה דמותו הקשוחה של סטאלון, וכמו כן יצרו להם מסכה, שאגב די דומה לזו של סטאלון משנת 1995, בה פניו של השופט חשופות רק בחלקו התחתון (באזור הפה), וכמו כן השחקן הראשי שמשחק את דמותו של דראד הלא הוא קארל אורבן, התבקש ליצור פה קשוח למדי הלא הוא סממן מאוד בולט לשחקן סילבסטר סטאלון ברוב סרטיו ומשימה לא פשוטה לשחקן (קארל אורבן) בן ה-40 לחייו.

את הסרט ביים פיט טראביס. כמו כן הסרט צולם בטכנולוגיית התלת מימד מה שמוסיף הרבה לחוויה הצפייה. בסרט יככבו קארל אורבן, לנה האדי, אוליביה תירלבי ועוד כוכבים חדשים שהתגלו עם יציאת הסרט. בכל אופן, הסרט השופט דראד יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 27 בספטמבר 2012 בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ, אנחנו נמתין בקוצר רוח.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "השופט דראד"
סרטים בקולנוע