הכינו את הפופקורן: Yes מזמינה אתכם ללילה לבן

טלוויזיה
ענקית הכבלים והלוויין Yes, יוצאת ביוזמה מבורכת ומזמינה את שלל לקוחותיה ללילה לבן אשר צפוי לסחוף את המכורים שביניהם למרתון שיניב הנאה צרופה. יש להצטייד בשקיות פופקורן ושתייה קלה.

הכינו את הפופקורן: Yes מזמינה אתכם ללילה לבן
הכינו את הפופקורן: Yes מזמינה אתכם ללילה לבן

בשנים האחרונות תופעת ה-Binge (צפייה בפרקי זמן ממושכים וארוכים מהרגיל) צברה תאוצה וגרמה לנו לשבת אל מול הטלוויזיה ולצפות שעות על גבי שעות בסדרות עד לסיום העונות. מה שהתחיל ברחבי רשת האינטרנט ("המדריך לרוצח", "המפץ הגדול"), המשיך לנטפליקס עם שלל סדרות מקור מעולות ("שחור זה הכתום החדש", "בוג'אק הורסמן", "נרקוס" ועוד) שגרמו לנו לשבת על הספה שעות נוספות.

הראשונה שהרחיבה את התופעה בארץ הייתה חברת Yes, שעשתה זאת אשתקד עם שלל סדרות חמות במיוחד. כעת הם מפתיעים שוב, בעיקר את המכורים למסך הקטן שבנינו. בשבוע הבא, ב-25.9 העולם יציין את יום ה-Binge הבינלאומי ויוסיף את אותו יום ייעודי ללוח השנה ובו הצופים חובבי Binge יפנו 24 שעות לצפייה בסדרות אהובות/מדוברות וכאלה שרצו להשלים ולא יכלו. מהלך זה נוצר כאמור בעקבות יוזמה של חברת YES בשיתוף עם אתר הלייף סטייל הנודע daysoftheyear, אשר מפרסם אירועים שמהר מאוד הופכים מסורתיים.

לרגל ההכרזה המפתיעה, Yes, תרחיב את ספריית ה-Binge ללקוחותיה עם למעלה מ-100 סדרות חדשות ורצות על כל עונותיהן, שכוללות למעלה מ-1300 פרקים המגיעים היישר למסך לטלוויזיה שלכם בממשק חדש ומרענן. כמו כן, לצד הסדרות החדשות שיתווספו לספריית ה-Binge, יתווספו גם עונותיהן של הסדרות האמריקאיות; הומלנד, רגליים קרות, משפחה מודרנית ועוד.

הממשק החדש יציע נוחות בצפיית Binge לפי קטגוריות ונושאים המותאמים לאופי הצופים עם התייחסות לאקטואליה, לעונות השנה ולמועדים, להמלצות על סדרות חובה לצפות, לז'אנרים של רומנטיקה, לדרמות מרגשות, לסדרות זרות ועוד.


(ממשק ה-Binge החדש | באדיבות Yes)
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הכינו את הפופקורן: Yes מזמינה אתכם ללילה לבן
סרטים בקולנוע