"YES עם מי לגדול" עולה לאוויר

טלוויזיה
YES עולה עם ערוץ VOD חדש, בשיתוף מכון אדלר ובהתאם לתכנית הלימודים בגנים. ערוץ הכולל שפע של תכנים מתויקים, מקוטלגים ומותאמים בדיוק לקטנטנים שלכם.

"YES עם מי לגדול" עולה לאוויר
"YES עם מי לגדול" עולה לאוויר

לא קל, לא קל להיות הורה. כבר שבועיים שההמתנה לבילוי זמן איכות עם האישה בנושא ילדים יושבת בראש, כיוון שההזמנה לאירוע ההשקה של "YES" היא לא ככל בכורה קולנועית, היא מתאימה בדיוק להורים ובעיקר לאלו עם ילדים קטנים, אלו אשר שותים בצמא כל פיסת מידע היכולה לסייע להם בגידול הזאטוטים הללו, ההולכים ומפתחים עצמאות מרגע לדודלי. ככל שאתה נהיה "ותיק" בהורות, אתה מבין שככל שאתה מצפה לאירוע מסוים או לתאריך; בואכה חופשה/יציאה וכל אחד מדומיהם, הסיכון לביטול הולך ומתעצם.

וכך, הזאטוט הפרטי שלי, גבר קטן בן שלוש וחצי, החליט לפנק את הוריו בסופ"ש עם קרוב לארבעים מעלות חום, דלקת ריאות והחמצת מרבית שבוע הגן. סבא וסבתא נחלצו להצלה ומעבר ליומיים מלאים של שמירטוף לנכד הסורר (הוא מקסים, אבל שומר על ממוצע קבוע של דלקת ריאות מדי שנה), הצילו גם בערב ולו בכדי שאבא ואמא יוכלו לקבל טיפים ממנוסים מהם, כיצד לפתח דיאלוג עם היצורים הקטנים והתובעניים.


(גדלנו איתה, נמשיך לגדל איתה - ציפיטפוט | צילום: באדיבות Yes)

בריחה מהבית לקול צרחות הקטנה, חובבת היחס המיוחד והדלת ננעלת, המעלית בדרך ועוד שנייה של האזנה לדלת - דממת אלחוט מרגע שאבא ואמא לא שם בשביל שיתעתעו בהם ויאללה תל אביבה. מה לא עשינו בשביל להגיע על הדקה, קילחנו והאכלנו, קראנו לסבא-סבתא ונמלטנו על נפשינו ועל קצות האצבעות רק בשביל להגיע ולהבין שאפשר להירגע - מגישים בופה.

עוד טיפה וכבר מתחילים. בזה אחר זה עולים נציגי "YES" ו"מכון אדלר" ומספרים לנו על פרויקט מעניין, המיועד בצורה שאיננה משתמעת לשני פנים, ללקוחות הצעירים (ובייחוד לאלו שלהוריהם ישנו VOD) ואלו שאלוהים ישמור, עוד שנתיים שלוש ינפנפו לשלום לגן ויתחילו להדק את הישבנים על כסאות הלימוד. תכני מקור של YES, תכנים מיובאים מחו"ל וכאלו המתואמים להמשך חוויות הלמידה מהגן, מעלים, כפי שגם ציין הנציג של YES, אמביוולנטיות קשה אצל ההורה; האם לתת לסוכן החיברות הטלוויזיוני לעשות את העבודה ולהקל על ההורה, שממילא חייב איזה שהוא תיווך, בין אם מודפס ובין אם מצולם, על מנת ללמד את ילדיו את כל מה שלא הספיקו בגן.


(קהל היעד ואחותו נהנים מהמתנות של Yes)

אז לתת לטלוויזיה לתפוס עוד מעט מהזמן עם הילדים? או שמא לעשות זאת בעצמך, נטו ולתת למטלות היומיומיות לעלות ולגדול? מה עושים? ההחלטה היא די אינדיוודואלית, אך YES, בעזרת ספריית VOD רחבה במיוחד מעניקה פיתרון קל לרגעים קשים ועוזרת למצוא איזה שהוא פיתרון ביניים. פחות חיפוש ושיטוט באינטרנט, ללא מטרה והכוונה מלאה ועדיין, יש לכם, ההורים, את כוח הבחירה מה לעשות עם הזמן הפנוי שלכם ושל הילד. נציגי YES הציגו ודחפו את הקהל המצומצם שהוזמן לאירוע הייחודי לדלת; השאירו מפתח והותירו את ההורים המנוסים וגם אלו שפחות, עם צוות ההדרכה והבידור.

רווית גוטמן, האישה שלה לא מעט הורים חיכו, פרסה את משנתה אודות דיאלוג עם ילדים בצורה די בנאלית במשך ארבעים דקות מעשירות, אך כמובן לא מעשירות מדי. ההרצאה הגנרית הותירה טעם של עוד וגרמה לכמה הורים בקהל להרגיש שהם עושים עבודה לא רעה, בייחוד כאשר פיזרה המון דוגמאות של הורים מזן ודור חדש, שקצת שכחו באמצע הדרך את העוצמות של איזון לילדים ואת המילה "לא" שאופסנה לה בין הררי הפינוק המוגזם שמקבל הדור הצעיר וחסר השובע שאנחנו מגדלים.

בין שלל הצופים ישב, במבט בוחן, מחויך וחיוך חצי מבויש אדיר מילר, שהגיע אולי לעשות סקאוטינג למופע המרכזי של הערב, הקינוח המתוק וזה שזרק את הפרסום והרצינות לתוך שקית ואפסן אותם מאחורי מסך ההקרנה לכשעה של צחוקים חסרי שליטה וכל כך נכונים. רשף לוי, אב לשבעה, יוצר ותסריטאי מוכשר הוכיח למה מופע הסטנד אפ שלו הוא אחד הדברים שאתם פשוט חייבים לראות. כל האוכל הנהדר שהבופה הרעיף על באי אירוע ההשקה ירד למחסני הגוף ופינה מקום לדמעות של צחוק, למצבים מהחיים עבור ההורים מכל הגילאים - בכל זאת, שבעה ילדים מטווחי גיל שונים, זו קרקע פוריה להופעות מרובות.


(הקינוח שעזר לאוכל לרדת)

הרבה על מה לספר, הרבה על מה לצחוק וכמובן שגם שילוב עדתי, שילוב של מצבים שהם לאו דווקא נחלתם הבלעדית של הורים ופשוט הומור קליל ומשובח חתמו ערב מוצלח להורים, שלקחו הפסקה והפוגה מחיי היום יום וההירקבות אל מול סרט נוסף, העשירו בכמה פנים וקינחו במנה גדושה של חיוכים וצחוקים.

"YES עם מי לגדול” החל מה- 1.3 ב-YesVOD.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "YES עם מי לגדול" עולה לאוויר
סרטים בקולנוע