"קובו ושני המיתרים": הטריילר המלא כבר כאן!

קולנוע
הטריילר המלא לסרטם הרביעי והחדש של אולפני לייקה כבר כאן! במרכז העלילה סמוראי צעיר ואמיץ אשר חובר לחיפושית וקוף ומצטייד בכלי נגינה קסום שבעזרתו יחשוף את סודות העבר של אביו.

"קובו ושני המיתרים": הטריילר המלא כבר כאן!
"קובו ושני המיתרים": הטריילר המלא כבר כאן!

אולפני לייקה, שיצרו את סרטי האנימציה "קורליין ודלת הקסמים", "פארנורמן" ו"הקופסונים" ; שזכה לביקורות נהדרות, שחררו טריילר באורך מלא לסרט האנימציה "קובו ושני המיתרים" הצפוי להגיע אל בתי הקולנוע בארץ ב-19.8.16. אם לשפוט לפי מה שראינו בטריילר, הסרט הולך להיכנס לרשימת הצפייה של חובבי האנימציה שבנינו.

"קובו ושני המיתרים" הינו סרט הרפתקאות המבוסס על מיתולוגיה יפנית וסרט הביכורים של האנימטור טראוויס נייט ("פארנורמן" ו"הקופסונים" ;). את המושכות לתסריט קיבלו כריס באטלר ומארק היימס, שהשאירו טעם של עוד ב"פארנורמן" הנפלא. כמו כן, דמותו של קובו תדובב על ידי ארט פרקינסון, הזכור היטב מסדרת "משחקי הכס" כריקון סטארק. לצידו ידובבו גם מגדולי הוליווד; מת'יו מקונוהיי, שרליז ת'רון, רוני מארה ורייף פיינס.

עלילת הסרט עוקבת אחר קובו, סמוראי צעיר אשר חי חיים שקטים בעיירת חוף קטנה. עם זאת, ביום בהיר חייו מקבלים תפנית לאחר שהוא מזמן בשוגג רוח רעה מעברו של אביו, שתוקפת את משפחתו במטרה לממש את נקמתו. על-מנת להציל את משפחתו, קובו נעזר בחיפושית (מת'יו מקונוהיי), קוף (שרליז ת'רון), וכלי נגינה קסום. ועכשיו נעבור לטריילר.

"קובו ושני המיתרים" הטריילר

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קובו ושני המיתרים": הטריילר המלא כבר כאן!
סרטים בקולנוע