"בלתי נשכחים 2" במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות

קולנוע
כבר בסוף השבוע הראשון להקרנת הסרט "בלתי נשכחים 2" סטאלון עלה עם סרטו למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות וגרף כ- 28 מיליון דולרים עד כה - רווח של כ-6 מיליון דולר יותר מהסרט הראשון.

"בלתי נשכחים 2" במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות
"בלתי נשכחים 2" במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות

סרט האקשן בכיכובם של סילבסטר סטאלון, ליאם המסוורת', ג'ייסון סטאת'אם, ז'אן קלוד ואן דאם, ברוס וויליס, ארנולד שוורצנגר, צ'אק נוריס, בן טרי קרוז ודולף לונדגרן מצליח להביא בשורות טובות כבר בשבוע הראשון כאשר זוכה לקטוף את המקום הראשון (בהליכה) בטבלת שוברי הקופות בארה"ב.

מתחת ל"בלתי נשכחים 2" ובמקום השני הסרט "זהות גנובה" בכיכובו של ג'רמי רנר שגרף סכום לא רע בכלל של 17 מיליון דולרים, במקום השלישי סרט האנימציה "פראנורמן" שגרף סכום של כ-14 מיליון דולרים. במקום הרביעי נמצא הסרט "הקמפיין" בכיכובם של וויל פארל וזאק גליפינקיס בסכום כולל של 13 מיליון דולרים. ובמקום החמישי והמכובד הסרט "ספארקל" בכיכובה של השחקנית והזמרת הנערצת וויטני יוסטון שהלכה לעולמה בטרם עת, בסכום של 12 מיליון דולרים בלבד.

וויל פארל וזאק גליפינקיס שהגיעו אל מסכי הקולנוע בסרט קומדיה חדש גם הוא הראה נוכחות ואף הוכיח את עצמו כשנכנס לטבלת שוברי הקופות במקום הרביעי. הסרט שבו כיכבה וויטני יוסטון הגיע למקום החמישי והמכובד, בצער רב זהו הסרט האחרון בו כיכבה השחקנית והזמרת שלא תישכח.



סרטים אלו הוכיחו את עצמם שהם אכן ראויים לצפייה בבתי הקולנוע. מביקורות על הסרט "בלתי נשכחים 2" אנו למדים כי סילבסטר סטאלון הצליח להביא סרט אקשן ברמה הכולל לא מעט סצנות קומיות שהצליחו להשאיר טעם של עוד להמון צופים שהלכו לצפות בסרט בבתי הקולנוע.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בלתי נשכחים 2" במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות
סרטים בקולנוע