טרנטינו ורודריגז מפתיעים הקרנה של "שמונת השנואים"

קולנוע
יום השנה האזרחית החדשה, ואיזה כיף היה ללכת לסרט החדש של קוונטין טרנטינו בשביל לחגוג אותו. זה בדיוק מה שחשבו מספר אנשים שיקרה כשהלכו להקרנה, אבל הם לא ציפו למי שהגיע איתם.

טרנטינו ורודריגז מפתיעים הקרנה של "שמונת השנואים"
טרנטינו ורודריגז מפתיעים הקרנה של "שמונת השנואים"

סיפורנו היום עוסק במספר אנשים נתעבים שהגיעו מאוסטין טקסס וזכו ברשעות ובמזל, לפגוש את הבמאי המטורף ביותר שקיים בעולם חסר הצדק הזה. הם לא היו חייבים להיות מעריצים מטורפים או לדעת משהו עליו, הם פשוט נכנסו להקרנה בפורמט ה-70mm החדש של טרנטינו והציגו את עצמם לפתע בתור מעריצים זועקים ומטורפים, אנשים נתעבים אין ספק. אבל, רק מקנאה עזה כותב כתבכם הנאמן כי אכן הם עדיין זכו לפגוש אותו או כפי שאמר טרנטינו - "אתם בעלי המזל!".

מיד אחרי ההקרנה בקולנוע אלמו דרפטהאוס, הגיח מנהל בית הקולנוע (למה אני לא אומר את השם שלו? נו באמת אכפת לכם? קוראים לו טים ליגו, מרוצים?) והציג את טרנטינו לקול תשואות הקהל. "אני הייתי מאוכזב וזועם בגלל כמה דברים", אמר הגאון בזמן השאלות והתשובות עם הקהל. "ולפני כן אף פעם לא כתבתי תסריט כשהייתי מאוכזב וכועס. ואני חושב שאחרי שכתבתי את זה ואחרי שראיתי אתכם צופים בסרט, אני יכולתי להרגיש הרבה יותר טוב".


("אף פעם לא כתבתי תסריט כשהייתי מאוכזב וכועס" - טרנטינו עונה על שאלות המעריצים)

לאחר מכן, טרנטינו הזמין לבמה את ה-BFF והסגן שלו ברשימת הבמאים המוכשרים יותר- רוברט רודריגז. טרנטינו אישר שהסיפור התחיל בתור סרט המשך ל"ג'אנגו ללא מעצורים" ומייג'ור וורן, דמותו של סמואל ל. ג'קסון, הייתה אמורה להיות במקור ג'אנגו ולהיות משוחקת ע"י ג'יימי פוקס. "זה היה אמור להיקרא 'ג'אנגו בגיהינום הלבן' ", הצהיר. "פתאום הבנתי שהדבר היחיד שלא בסדר בתסריט היה ג'אנגו. לא היה צריך להיות מוסר מרכזי בסרט, זה צריך להיות חדר של רעים ואתה לא יכול לסמוך על אף מילה של אף אחד".


("זה היה אמור להיקרא 'ג'אנגו בגיהינום הלבן' "- פוסטר הסרט הראשון והיחיד)

בסופו של יום, טרנטינו היה צריך לחזור הביתה בשביל לעבוד על תסריט לסרטו התשיעי (היי אפשר לחלום לא?), אבל לא לפני שהוא ייתן סלפי אחד מגניב לקהל הכל כך בלתי נתעב הזה.


(סתכלו למצלמה - טרנטינו ורודריגז המגולח בסלפי עם הקהל)

"שמונת השנואים" עלה לאחרונה ברחבי ארה"ב והצליח להגיע למקום השני ברשימת שוברי הקופות כאשר לפניו "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". הסרט קיבל ביקורות חיוביות לרוב ובעיקר סיפרו על טון מקפיא ומאוד ביקורתי וברוטאלי שהבמאי מציג.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טרנטינו ורודריגז מפתיעים הקרנה של "שמונת השנואים"
סרטים בקולנוע