"מלחמת הכוכבים 7": הסרט החמישי הרווחי בגלקסיה

קולנוע
מלתעות במקום הראשון ב-1975 ועד 1977, מלחמת הכוכבים במקום הראשון מ-1977 ועד 1993, פארק היורה במקום הראשון מ-1993 ועד 1997, טיטאניק במקום הראשון מ-1997 ועד 2009 ואווטאר במקום הראשון מ2009 עד... 2015?

"מלחמת הכוכבים 7": הסרט החמישי הרווחי בגלקסיה
"מלחמת הכוכבים 7": הסרט החמישי הרווחי בגלקסיה

זה היה כבר צפוי לא? "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" קיבל ביקורות טובות, גם יחצנות עצומה מצד ההפקה וגם מבחינת המפיקים ובנוסף, לא לשכוח שזה מלחמת הכוכבים, אולי הסדרה המפורסמת ביותר בתולדות הקולנוע. מעמדם של דייזי רידלי ואדם דרייבר עבר משחקנים אנונימיים לגמרי, לשחקנים שרק המעריצות של "בנות" מכירות למעמד של השחקנים החמים ביותר בהוליווד כרגע בעוד שג'יי ג'יי אברהמס מקבל מעמד של הבמאי האהוב ביותר עלי אדמות.


(הבמאי האהוב ביותר עלי אדמות כרגע- ג'יי ג'יי אברהמס על הסט)

הסרט כבר הצליח לשבור את שיא הפתיחה הטובה ביותר בכל הזמנים שהוחזק ע"י "עולם היורה" רק לפני רגע עם 247 מיליון דולר לעומת ה-208 מיליון ה"מסכנים" שהיו לסדרה של שפילברג. נכון לעכשיו הראשונים בטבלה אלו שני הסרטים הללו, השלישי והרביעי הינם שני סרטי הנוקמים כשהראשון עדיין מוביל, ואיירון מן 3 בחמישי ואחריו "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2". איך אני זוכר את הימים שבהם "האביר האפל" ו-"שודדי הקריביים: תיבה של איש מת" היו במקום הראשון. לא לשכוח שעולם היורה פתח גם באותו שבוע בסין, שהפכה מזמן ליעד הנחשק השני בגודלו אחרי ארצות הברית (והראשון מבחינת ההכנסות העצובות של "שליחות קטלנית: ג'נסיס"), בעוד שמלחמת הכוכבים יפתח ביעד זה רק בשבוע הבא.


(לעומת ה-208 מיליון ה"מסכנים" – יוניברסל רשמית מפרגנים ל"מלחמת הכוכבים")

והנה אנחנו מדברים על השבוע הבא, הלוא הוא שבוע המבחן הגדול ביותר של היעד שכל האולפנים רוצים להשיג - הסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים. ובכן, נכון לעכשיו סרט הקאמבק של הגלקסיה הרחוקה רחוקה מתמקם לו במקום החמישי ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים כשהוא מדיח את החלק האחרון של הארי פוטר ואת החלק השני של הנוקמים (חכו חכו כשנגיע למלחמת האינסוף, חושב לו קווין פייג') ומתמקם לו בכיף עם 1.5 ביליון דולר. בשבוע הבא הוא צפוי בקלות לרמוס את "מהיר ועצבני 7" (1.515 ביליון) לרמוס את "הנוקמים" (1.519 ביליון) ולאכול שוב את עולם היורה (1.668 ביליון). סתם בשביל האירוניה, יש 4 סרטים משנת 2015 בשביעיית הסרטים המצליחים של כל הזמנים. אבל כמה מהם באמת אהבתם?

האתגר עכשיו מה יעשה הסרט מול שתי המפלצות של ג'יימס קמרון. "טיטאניק" מחזיק ב 2,186,772,302 דולר ו-"אווטאר" בסכום האימתני של 2,787,965,087. דרך אגב, אם אני אהיה חצוף ואבקש מקמרון דולר אחד, הוא יסכים? אבל עם הביקורות וההישגים שקיבלה, הגלקסיה נראית הרבה יותר קרובה לתואר הזה מאשר רחוקה רחוקה מאתנו. בכל מקרה גם יהיה מעניין לראות מה "מלחמת הכוכבים חלק 8" (2017) יעשה או מה "מלחמת הכוכבים פרק 9" (2019) יעשה. נכון לעכשיו, רוצים לעזור לסרט או פשוט שונאים את "אווטאר"? בתי הקולנוע קוראים לכם... פשוט גשו אליהם.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר - טריילר

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מלחמת הכוכבים 7": הסרט החמישי הרווחי בגלקסיה
סרטים בקולנוע