אתר "סרטים" מחלק כרטיסים לסרט "היזהר ממה שאתה מבקש"

קולנוע
אתר "סרטים" מחלק לכם כרטיסים לסרט המתח "היזהר ממה שאתה מבקש" אשר מגולל את סיפורו של בחור צעיר אשר מפתח רומן עם השכנה הבלונדינית והמסוקסת, הנשואה לבנקאי השקעות אפל.

אתר "סרטים" מחלק כרטיסים לסרט "היזהר ממה שאתה מבקש"
אתר "סרטים" מחלק כרטיסים לסרט "היזהר ממה שאתה מבקש"

פיתוי זה שם המשחק, והפעם, זה מביא אותנו לסרט הביכורים של אליזבת' אלן רוזנבאום (שביימה פרקים לסדרות כמו "חיים בלתי צפויים" ו-"מאהבות") "היזהר ממה שאתה מבקש", שבו מובילה את הסרט בחורה יפייפיה ומאוד מושכת המבקשת עזרה מבחור צעיר - השכן ממול. כמעיין "איזו מין שכנה" רק אם טוויסט קטן בעלילה, היא נשואה לבעל אפלולי וכזה שאינו יודע גבולות.

מערכת יחסים טעונה ומסורבלת תמיד תגרום לאחד הצדדים בה לבגוד באחר, וכשזה נוגע לבחורה שמיניותה מתנוססת באוויר כאילו הייתה בושם מתוק, אין ספק שהגברים שמסביב ירוצו היישר אל המלכודת וייפלו בפח. ההחלטות שאנחנו לוקחים בחיים הן בעלי חשיבות מכרעת לגבי עתידנו, ולעיתים התוצאות אינם ברי תיקון. מבלי להבין את ההשלכות העתידיות, דאג (ניק ג'ונאס), בחור צעיר אשר מתפתה ומפתח רומן עם לינה (איזבל לוקאס), שכנתו המושכת, שנשואה לאליוט (דרמוט מלרוני), בנקאי השקעות קודר. הרומן, שהופך למימוש כל פנטזיותיו של דאג, צריך להיזהר מלינה, ששבתה את ליבו. בלא התראה, דאג מוצא את עצמו במרכזה של פרשיית רצח שתחריב את עולמו, ומבין שככל שמידת הפיתוי גדלה, כך עולה גם מידת הסיכון שהוא נאלץ לקחת.

רוצים לזכות בכרטיס זוגי? ענו על החידה שלפניכם בדף הפייסבוק של האתר (http://www.facebook.com/sratim/ posts/1015872138465796), ואולי תזכו בזוג כרטיסים לסרט. המבצע כאמור תקף עד ליום ראשון ה-1.11.

על-פי הטריילר, מה סוג רכב נמצא בבעלותו של אליוט;

1. פורשה
2. מזראטי
3. יגואר
4. ב.מ.וו
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 8 שנים
פורשה
כתוב תגובה משלך על אתר "סרטים" מחלק כרטיסים לסרט "היזהר ממה שאתה מבקש"
1
סרטים בקולנוע