השחקן רוברט פטינסון במשבר?

רכילות
רוברט פטינסון מנסה בכוחו לשווק את סרטו החדש קומופוליס, אך מסתבר שלכל מקום שבו הולך המעריצים שבסביבתו שואלים את אותם השאלות לגבי הבגידה המדוברת בין קריסטן סטיוארט לבין בימאי הסרט "שלגיה והצייד" הלא הוא רוברט סנדרס.

השחקן רוברט פטינסון במשבר?
השחקן רוברט פטינסון במשבר?

פטינסון בתגובתו הראשונה על הבגידה המדוברת בראיון עם ג'ון סטיוארט בתוכנית הלילה "The Daily Show" המשודרת בימי שני. אבל לגבי שאלת השאלות, פטינסון לא הגיב. באותו יום פטינסון עצר ב "Good Morning America" וניסה בכל דרכיו האפשריות לא להגיב על שאלות אישיות שהופנו אליו.

"Good Morning America" הציע לפטינסון קערת קורנפלקס כדי לשבור את הקרח, אך זה לא ממש עבד. לאחר שנשאל מה הוא רוצה שהמעריציו ידעו, פטינסון אמר משפט מצחיק "אני רוצה שהמעריצים שלי ידעו טוסט קינמון הוא רק 30 קלוריות", הוא צחק ואמר. "כמעט כל מה שייצא מהפה שלי בשלב הזה לא יהיה רלוונטי."

פטינסון הוסיף ואמר כי הוא משתדל שלא לדבר על המאורע "זה לגמרי משהו שונה" הוא אמר. "אתה נכנס לתוך זה כדי לעשות סרטים. בחיים לא ניסיתי למכור את החיים האישים שלי לכל אחד. זאת ללא ספק הסיבה היחידה שאנשים מעלים הסוגייה הזאת. הסיבה היחידה שאתה מגיע לטלוויזיה היא בכדי להציג את הסרטים שלך. וזו הדרך היחידה שאני צריך לעשות זאת."

פטינסון אימת כי בכל שנות הקרירה שלו אל מול אור הזרקורים הוא עדיין לא נחשף למקרים דומים למקרה זה.
"אני חושב שאם אתה מתחיל להתרגל למצבים מן הסוג הזה, זה אומר שהפכת למשוגע," הוא אמר. "זה יפה, (בסוגריים אבל) זה כמו להיות ברכבת הרים. זה מאוד מרגש, אך למרות הכל אתה זקוק להפסקה.

לאחר שהערפל זז לו לצדדים, פטינסון הצליח סופית להגיע לשיחה על סרטו החדש, "קוסמופוליס" ;. בסרט הוא משחק בתור אריק פאקר מולטי מיליונר בן 28. פטינסון משחק בסרט בן אדם אשר אוהב להחזיק את הקלפים קרוב אליו, אך באותו הזמן, הוא מאבד שליטה. כשנשאל מה הסיבה העיקרית שפטינסון נמשך אל התפקיד בסרט זה ענה, תמיד אני אמצע קושי בלהתחבר לצורת חייו של אותה דמות,"הוא אמר." זה מצחיק, זה מאוד מוזר בלהיות שחקן ואתה צריך להיות בפוקוס מסויים כדי להכניס את עצמך אל תוך הבנה מסויימת. תמיד אני מרגיש כאילו אני חי בעתיד. ולרוב זאת הבעיה שאריק פאקר סובל ממנה; זה מרגיש כאילו הוא חי בעתיד אך הוא לא ממש מצליח להרגיש את זה. זה מאוד דומה לחייו של שחקן".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על השחקן רוברט פטינסון במשבר?
סרטים בקולנוע