מד"ב כחול לבן: נחשף הטיזר ל"אני לא מאמין, אני רובוט?!"

קולנוע
עם תקציב דל והרבה עבודה קשה, הבמאים הישראלים טל גולדברג וגל זלזניאק סיימו סוף סוף את המדע-הבדיוני הישראלי הראשון "אני לא מאמין, אני רובוט?!", ונתנו לנו טעימה קטנה מעבודתם הראויה להערצה.

מד"ב כחול לבן: נחשף הטיזר ל"אני לא מאמין, אני רובוט?!"
מד"ב כחול לבן: נחשף הטיזר ל"אני לא מאמין, אני רובוט?!"

הרי ידוע שלא פשוט להפיק/לביים סרט בארצנו הקטנטונת, בטח ובטח שלקבל תקציב ראוי להפקת סרט ישראלי וכזה המוקדש לז'אנר שתפס חלק גדול בחיינו - המדע בדיוני. התנהלותה של מדינת ישראל המשוחדת ברובה, עובדת לפי אינטרסים בלבד, כמעט ובלי הצורך או המחוייבות לקדם את הקולנוע הישראלי. לצערנו רק לאחרונה זרמו דיווחים כי פסטיבל אוטופיה והפסטיבל הגאה על סף סגירה בשל אי הזרמת התקציב השנתי או מסיבות שונות אותן המדינה יכולה לפתור ללא בעיה. לצערנו זו המציאות בה אנו חיים ונמשיך, אלא אם כן יתחולל השינוי לו אנו מייחלים.

טוב, אז את המתכון להצלחה כולם יודעים, אך לא תמיד מיישמים, מלבד הבודדים המצליחים כאלה שמתמידים, בניהם טל גולדברג וגל זלזניאק והמפיק עמיר מנור אשר עמלו רבות עם לילות נטולי שינה וחסכונות אישיים אשר שומשו כתקציב המומש עד השקל האחרון שחסכו השניים עד כה. כעת אפשר לנשום לרווחה - צמד הבמאים שחלומם לשנות (כן יירבו) ולו במעט את פני הקולנוע הישראלי, סיימו את סרטם "אני לא מאמין, אני רובוט?!" עם מעט עזרה מקרן הקולנוע הישראלי, וכעת חשפו טיזר בעל 36 שניות שכולו מד"ב תוצרת כחול לבן, כבוד.

חברים בכל מחיר - זה מה שניתן להגיד על טל גולדברג וגל זלזניאק אשר החלו את דרכם יחדיו בלימודי קולנוע בתיכון בהרצליה ומשם הדרך הייתה כה קצרה אל לימודי הקולנוע באוניברסיטת תל אביב. לאלה שלא מכירים, השניים יצרו את הפיילוס לסדרה הקומית "אוף סקרין" אשר בה כיכבו עמוס לביא ז"ל, מיכאל מושונוב, דינה סנדרסון, ששי קשת ועוד. אותו פיילוט כאמור נרכש לשידור ב-VOD של חברת HOT ולאחר מכן עובד לסדרת אינטרנט ב"וואלה" אי שם ב-2012.

חולמים ולא מוותרים - הטריילר ל"אוף סקרין"



כמו כן, הסרט "אני לא מאמין, אני רובוט?!" מתאר את סיפורו של דני (יותם ישי), גבר צעיר ורגיש עד מאוד, שלחברתו נועה (הילי ילון) כבר נמאס מהיותו ילדותי, ובשל כך, היא מחליטה להיפרד ממנו. בעודו שבור לב, דני מחליט לחתוך וורידים, אך להפתעתו מגלה כי הוא סייבורג ושחברה שלו בכלל לא עזבה אותו, אלא נחטפה. לאחר הגילויים, דני יוצא להציל את חברתו בכל מחיר. בדרך הוא לומד להיות גבר איתן ולא רגשן ובין היתר מנסה להבין מה יעודו כסייבורג.

"אני לא מאמין, אני רובוט?!" - הטיזר



"אני לא מאמין, אני רובוט?!" הופק על-ידי עמיר מנור ("חיותה וברל") ובו מככבים יותם ישי, צחי גראד, דרור קרן, הילי ילון, דוד קיגלר, אינה בקלמן, יוסי מרשק, נלי תגר ועוד. טרם נחשף מועד הקרנה הסרט לקהל הרחב, אם כי ישנה הקרנה מיוחדת לחברי האקדמיה אשר תערך בקולנוע לב תל אביב. כמו כן, ברגע שחברות ההפצה יעדכנו אותנו בתאריך רשמי, נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מד"ב כחול לבן: נחשף הטיזר ל"אני לא מאמין, אני רובוט?!"
סרטים בקולנוע