אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "סאן אנדראס"

קולנוע
אתר סרטים מחלק כרטיסים זוגיים לסרט האסונות שאסור לפספס "סאן אנדראס", אשר מפגיש בשנית את דוויין ג'ונסון (דה רוק) עם במאי הסרט בראד פייטון לאחר שיתוף פעולה פורה ב"מסע אל האי המסתורי".

אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "סאן אנדראס"
אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "סאן אנדראס"

אז לאחר שסיים עוד פרק בסדרת "מהיר ועצבני", שכולו הוקדש לשחק הקולנוע פול ווקר שעזב אותנו בטרם עת, דוויין ג'ונסון משאיר מאחור את נשקו ותג השוטר הבלתי מעורער, ומגיע אלינו במותחן האקשן ענק בשם "סאן אנדראס" (אינו קשור למשחק המחשב הפופולארי באותו השם) בו הוא מגלם את ריי אשר יוצא למשימה מאוד קשה, בה יצטרך להציל את אשתו לשעבר ובתו היחידה לאחר שהתרחשה רעידת אדמה בסולם 9 שהכתה את תושבי קליפורניה.

מותחן האקשן "סאן אנדראס" הינו סרט אסונות מרהיב שחובה לראות בתלת מימד (הכרטיסים אמנם לא ב-3D, אבל זה מרשים פי 3) ומאגד בתוכו משלב ז'אנרים וביניהם מתח, פעולה ודרמה. כמו כן, בכדי לזכות בכרטיסים הזוגיים, כל שעליכם לעשות הוא לענות נכונה על החידה ואולי מבין עשרות המשתתפים תזכו לצפות בשחקן השרירי אשר הופך לגיבור לאומי.

הזוכים יוכלו לממש את הכרטיסים לסרט "סאן אנדראס" בבתי הקולנוע של גלובוס מקס וסינמה סיטי ברחבי הארץ החל מה-28.5. כעת כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף הפייסבוק של אתר סרטים - לענות על החידה ולזכות בכרטיס זוגי. שמות הזוכים יפורסמו בדף הפייסבוק ומשם הדרך לבית הקולנוע תיהיה קצרה מאוד.

טריילר הסרט "סאן אנדראס"



מה תפקידו של דוויין ג'ונסון בסרט "סאן אנדראס"?
1.סוכן FBI
2.טייס חילוץ והצלה במכבי האש
3.סוכן סמוי בלוחמה לסמים
4.טייס מסוק קרב
5.שוטר ממשטרת סן פרנסיסקו

היכנסו לדף הפייסבוק של אתר סרטים וענו על החידה - http://www.facebook.com/sratim
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "סאן אנדראס"
סרטים בקולנוע