גרסת המציאות: מארק וולברג מהמר

רכילות
מותחן הפשע "המהמר" בכיכובו של מארק וולברג אומנם לא זכה להגיע אל מסכי הקולנוע בארצנו, אך מסתבר שהכוכב בעל השם החם בהוליווד החליט להוציא סכום נאה מכיסו על מני פאקיאו, אחד המתאגרפים הטובים בעולם.

גרסת המציאות: מארק וולברג מהמר
גרסת המציאות: מארק וולברג מהמר

"המהמר" - סרטו של רופרט וויט ("כוכב הקופים: המרד") אשר עוקב אחר דמותו של ג'ים בנט בכיכובו של מארק וולברג כפרופסור לספרות ומהמר כפייתי אשר לוקח סיכונים הכרוכים בפגיעה בחייו. הוא מהמר כבד אשר לווה סכומי כסף גדולים ובעקבות זאת הסתבך עם המאפיה ואנשים מסוכנים נוספים מהעולם התחתון. ואם זה לא מספיק, הוא גם מנהל מערכת יחסים עם אחת הסטודנטיות שלו אמי פיליפס (ברי לרסון), ההופכת את חייו לקשים אף יותר.

טריילר הסרט



את מארק וולברג אולי לא תזכו לראות מהמר על המסך הגדול, אך במציאות כן, וזאת בעקבות חזרתו של פלויד מייוות'ר הידוע בכינויו "מאני", אחד מגדולי המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה שעד כה שמר על תואר אלוף העולם במשקל בינוני-קל של התאחדות האיגרוף העולמית (WBA). הדבר כאמור יקרה בקרב אחד על אחד כנגד מני פאקיאו, דם חדש בזירת האיגרוף ממוצא פיליפיני שעליו נאמר כי "חסר פחד", בעקבות ניצוחונות רבים בזירה ונוקאוטים אכזריים וכאלה בלתי נשכחים.

לאלו העוקבים באופן רציף אחר המתאגרפים השונים בזירת האיגרוף, יודעים כי הקרב המדובר היה אמור להתרחש לפני מספר שנים כאשר אי שם בשנת 2009 נעשו ניסיונות לא מעטים במטרה להפגיש את שני המתאגרפים בזירה. הסיבה העיקרית שהדבר לא קרה הייתה בעקבות אי הסכמות בין שני הצדדים על חלוקת ההכנסות, ובמיוחד מייוות'ר שהיה הגורם המקשה במהלך ושכלל הנראה רצה אחוזים גבוהים מכפי שהוצע לו.

כעת, ולאחר 6 שנים שצמד המתאגרפים מנוסים יותר ואפשר לומר שגם בוגרים יותר, מייוות'ר (38) ופאקיאו (36), השניים החליטו להתגודד בזירה, ויחד איתם קהל רחב של אנשים רבים ההולכים לשלוח את ידם לכיסם הדי שופע במטרה להמר ובסכומים אסטרונומים האחד על השני. על-פי דיווחים חדשים המגיעים מעבר לים, 400 מיליון דולר הוא הסכום הכולל שנאסף מכל המהמרים הרבים שבניהם גם מארק וולברג שהוציא מכיסו סכום אשר נאמד על 250 אלף דולר שאותם שם על ראשו של מני פאקיאו הפיליפיני המבטיח.


(מארק וולברג מהמר, מתוך הסרט "המהמר", צילום: מתוך הסרט)

אך שלא תבינו לא נכון, וולברג לא השחקן היחידי שהחליט להמר בזירה, אליו מצטרפים שורה של שחקנים וסלבס נוספים שגם הם הוציאו סכומי כסף דומים כגון; סילבסטר סטאלון, קלינט איסטווד, רוברט דה נירו, מייקל ג'יי פוקס, מאט דיימון, פיפטי סנט, ליאונרדו דיקפריו, וויל סמית', ג'יימי פוקס וגם הילד הבעייתי של עולם הפופ ג'סטין ביבר, שאנחנו כבר יודעים כי יהמר על פלויד מייוות'ר, מדריכו של ג'סטין וחברו הטוב. אגב, לכל אלו התוהים, במידה ומארק וולברג יזכה להכפיל את הסכום המדובר, הוא יתרום את הכסף לצדקה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על גרסת המציאות: מארק וולברג מהמר
סרטים בקולנוע