כוכבת "דמדומים" לוקחת פסק זמן מקולנוע

רכילות
השחקנית קריסטן סטיוארט, כוכבת סדרת סרטי "דמדומים" החליטה לקחת הפסקה מצילום סרטי קולנוע. כך בישרה השחקנית במהלך ריאיון למערכת ה-USA Today, כשהיא נמנעת מלציין כמה זמן תימשך ההפסקה מהקולנוע.

כוכבת "דמדומים" לוקחת פסק זמן מקולנוע
כוכבת "דמדומים" לוקחת פסק זמן מקולנוע

קריסטן סטיוארט, הידועה כבלה מסדרת סרטי "דמדומים" הצהירה שבכוונתה לקחת הפסקה מצילומים. לדבריה בשנתיים האחרונות היא עבדה ללא הפסקה באופן אינטנסיבי וכעת תוכל להתפנות להשלמת לימודים אקדמיים.

"אני חייבת הפסקה", אמרה השחקנית, "עבדתי למעשה בלי הפסקה בשנתיים האחרונות, ואני חייבת לארגן את זמני. אני שחקנית והקולנוע הוא דרכי להביע את עצמי באמנות. אבל התחלתי את הקריירה שלי בגיל צעיר מאוד ולכן לא הספקתי לעשות שום דבר אחר. אני מתכננת להשיג תעודה מהאולפנים בלוס אנג'לס כדי שאוכל לעבוד ולעשות משהו בכוחות עצמי. את ההחלטה הזאת החלטתי לבדי לפני כמה שבועות. ההפסקה שלי תימשך בדיוק כפי שהיא תידרש. אני אוהבת את העבודה שלי. אני אוהבת לעבוד הרבה. זה יישאר איתי לנצח. אבל אני גם אוהבת להיות לבד. לעתים נדמה לי שזה לא נורמלי, אבל ההתבודדות תאפשר לי להתארגן על עצמי ולהתעסק במה שאני אוהבת."

אחד מתפקידיה הקולנועיים הראשונים היה בסרט הקולנוע "הדברים הבטוחים" משנת 2001 בו היא גילמה את סם ג'נינגס. השחקנית שיחקה עד כה ב-30 סרטי קולנוע כשהאחרון שבהם הוא הסרט "העננים של סילס מריה" שהוצג בפסטיבל הסרטים של חיפה בסוכות האחרון.

"העננים של סילס מריה", הטריילר הרשמי:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כוכבת "דמדומים" לוקחת פסק זמן מקולנוע
סרטים בקולנוע