צילומי "סטארטרק 3" יחלו בדרום קוריאה בקרוב

קולנוע
צילומי סרט ההמשך של "האויב בתוכנו: סטארטרק" יחלו בקרוב בדרום קוריאה, כך על פי דיווחים שונים. ובינתיים נודע כי וויליאם שאטנר, כוכב סדרת "מסע בין כוכבים", שגילם את דמותו של ג'יימס טי. קירק בסדרה המקורית משנת 1969, ישוב להופעת קמאו בסרט השלישי בסדרת הסרטים המחודשת.

צילומי "סטארטרק 3" יחלו בדרום קוריאה בקרוב
צילומי "סטארטרק 3" יחלו בדרום קוריאה בקרוב

ויליאם שאטנר, שגילם את ג'יימס קירק בסדרה המקורית, שב לגלם את הדמות גם ב"מסע בין כוכבים: הסרט" מ-1979, הסרט הראשון בסדרת "מסע בין כוכבים" ובסרט ההמשך "מסע בין כוכבים 2: זעמו של חאן" מ-1982.

קירק 1979 נגד קירק 2009...



לפי שלל שמועות שנפוצו באחרונה, נטען כי ויליאם שאטנר יגלם את דמותו של קפטן ג'יימס ט. קירק, בסרט "סטארטרק 3" שייצא לאקרנים בשנת 2016, בבימויו של רוברט אורצי (שעד עתה שימש כתסריטאי הסרטים הקודמים) ובהפקתו של ג'יי. ג'יי. אברהמס. כמה אתרי סרטים טענו כי שאטנר יחלוק סצנה עם כריס פיין (המגלם את אותה הדמות בסרטים "סטארטרק" מ-2009 ו"האויב בתוכנו: סטארטרק" מ-2013). וויליאם שאטנר פרץ לתודעה כשגילם את הקפטן בסדרת הטלוויזיה מהשנים 1966-1969 וצפוי לגלם את קירק המבוגר בסרט השלישי בסדרה. הסצנה המדוברת תכלול גם את ספוק הצעיר (בגילומו של זכארי קווינטו) וספוק המבוגר (בגילומו של לאונרד נמוי), דמות שהופיעה גם בסרט "סטארטרק" מ-2009.

קפטן קירק וספוק הצעירים...



קפטן קירק וספוק המבוגרים...



לדברי ויליאם שאטנר, המפיק הראשי ג'יי. ג'יי. אברהמס, פנה אליו במהלך פסטיבל קומיקון ביולי 2014 פנה אליו ודן עמו באפשרות לגלם את הקפטן המבוגר בסרט השלישי בסדרה. "כל מה שאני יכול לומר" אמר השחקן, "הוא שאני מאוד נרגש בנוגע לסרט.". אולם יש המטילים ספק אם בכלל יש דברים בגו, אף שייתכן שנוהלו דיונים שום דבר רשמי לא סוכם, מה גם שכתיבת התסריט טרם הושלמה.

גם השחקן עצמו, וויליאם שאטנר הצהיר בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתפלא שהחבר'ה מוצאים את כל הדברים האלה [השמועות בדבר השתתפותו בסרט] לכתוב דברים שבכלל לא אמרתי."

בנוסף נודע, כי צילומי הסרט שיחלו בקרוב ייערכו בדרום קוריאה. כך על פי "הקוריאה אובסרבר", שדיווח כי ראש עיריית סיאול, פארק וון-סון אישר זאת בעצמו. "היום נפגשתי עם ג'פרי צ'רנוב, מפיק 'סטארטרק 3' באולפני פרמאונט והסכמנו לצלם חלק מהסרט הצפוי בסיאול." הצהיר ראש העיר בפרופיל הפייסבוק הרשמי שלו. ראש העיר ציין כי גם סדרת המדע בדיוני הטלוויזיונית Sense8 תצולם אף היא בדרום קוריאה, סדרת טלוויזיה בהפקת האחים וואשובסקי. גם צילומי "הנוקמים 2" (שייצא לאקרנים במאי 2015) נערכו בדרום קוריאה.

הסרט השלישי בסדרה "סטארטק 3" (שטרם קיבל שם רשמי) יחגוג 50 שנה לזיכיון מסע בין כוכבים ויציאתו לאקרנים מתוכננת לקיץ 2016. יככבו בו בין השאר כריס פיין וזכארי קווינטו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צילומי "סטארטרק 3" יחלו בדרום קוריאה בקרוב
סרטים בקולנוע