יו ג'קמן בסרטו הבא של ניל בלומקאמפ

קולנוע
במסיבת עיתונאים בפסטיבל הסרטים של ציריך, יו ג'קמן אישר כי ישתתף בסרט "צ'אפי", סרטו החדש של הבמאי הדרום אפריקאי, ניל בלומקאמפ, שידוע על ביום הסטר "מחוז 9".

יו ג'קמן בסרטו הבא של ניל בלומקאמפ
יו ג'קמן בסרטו הבא של ניל בלומקאמפ

בריאיון שהעניק השחקן האוסטרלי הוא לא פירט איזה דמות יגלם בסרט האמור ומאחר והסרט בשלבי הפקה מוקדמים, מוקדם גם לדעת איזה חלק ייטול בצילומים. הדבר היחיד שאושר לגביו הוא כי השחקן ההודי דב פאטל ("נער החידות ממומביי") יגלם את התפקיד הראשי.

צילומי הסרט צפויים להיערך בעיר הולדתו של הבמאי, ביוהנסבורג, בירת דרום אפריקה. לשם יגיע ג'קמן לצורך צילומי הסרט למשך שבועיים, בתחילת השנה הבאה. בעבר הבמאי הדרום אפריקאי צילם את "מחוז 9" בפרברי יוהנסבורג. הסרט "אליסיום" בבימויו של ניל בלומקאמפ שיצא הקיץ לאקרנים גרף עד כה כ-300 מיליון דולר, זאת למול תקציב הפקה של 115 מיליון דולר.

"צ'אפי" בשונה מ-"אליסיום" צפוי להיות סרט דל יותר בתקציבו והבמאי עצמו כינה את הפרויקט כסרט "מצחיק" שיערבב בין "אי.טי. - חבר מכוכב אחר" ו-"רובוקופ", כך שהסרט יתעסק פחות בפוליטיקה ופחות בחוסר צדק חברתי, נושאים שבהם מתעסק הסרט "אליסיום". בסרט ייטול חלק גם השחקן שרלטו קופלי הדרום אפריקאי, שנוטל חלק בהפקות של ניל בלומקאמפ באופן קבוע (גילם ב"מחוז 9" את הדמות הראשית וגילם את הנבל הראשי בסרט "אליסיום"). על הפקת המוזיקה והפסקול אמונים המוזיקאים הדרום אפריקאיים נינדזה ויולנדי ויסר מלהקת Die Antwoord. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-27 במארס 2015.

לצד הכרזתו על ההתמקדות בפרויקט הקולנועי הבא שלו, יו ג'קמן זכה בפסטיבל הסרטים בציריך בפרס Golden Icon על הישגיו בקולנוע והציג לבאי הפסטיבל את הסרט "האסירים" בכיכובו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יו ג'קמן בסרטו הבא של ניל בלומקאמפ
סרטים בקולנוע